وحیدکیا، معاون حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز: در سال آینده قیمت پارک های حاشیه ای ۴۰ درصد افزایش پیدا می کنند

یعقوب وحید کیا، معاون حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در خصوص تعرفه عوارض پارک‌های حاشیه‌ای بیان کرد: سال آینده قیمت پارک های حاشیه ای ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کنند.
در سال آینده توقف در پارک حاشیه تا نیم ساعت اول رایگان می باشد و بعد از نیم ساعت توقف هر ساعت ۳ هزار تومان بوده و بعد از ۲ ساعت توقف قیمت هر ساعت ۳۵۰۰ تومان خواهد شد.
وحیدکیا گفت : قیمت پارک های حاشیه ای باید با پارکینگ ها یکسان باشد ، بعضا به دلیل کم بودن قیمت پارک های حاشیه ای خیابان ها شلوغ می شود.
وحید کیا گفت : در خارج از مرکز شهر ، قیمت هر ساعت توقف ۲۰۰۰ هزار تومان خواهد شد و قیمت محدوده مرکز شهر و خارج از شهر تفاوت خواهد داشت.
او در آخر بیان کرد : در مکان هایی که تابلو وجود ندارد نباید از مردم پول گرفته شود.

یعقوب هوشیار ، شهردار کلانشهر تبریز طی صحبت‌های وحیدکیا بیان کرد : پارک های حاشیه ای جدید احداث می شوند که واگذار نمی شوند و از اپلیکیشن استفاده می شود و نیاز به حضور فرد در جایگاه نمی باشد و مردم می توانند با سامانه واریز کنند.

رسول برگی ، رئیس شورای تبریز طی صحبت‌های گفته شده بیان کرد : باید عدالت رعایت شود و در تمامی مناطق برای پارک کردن پول گرفته شود . در خیابان های بعضی از بیمارستان های خصوصی پارکبان وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.