احداث نخستین پارک ورزشی در شرق تبریز

در بازدید یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، شهردار منطقه ۵ و سرپرست راه اندازی شرکت باشگاه ورزشی شهرداری از امکانات و زیرساخت های ورزشی شرق تبریز، طرح ایجاد نخستین پارک ورزشی تبریز در مجموعه جنب پارک باغمیشه میدان شهید فهمیده ارائه شد.

به گفته میرمعصوم سهرابی، سرپرست راه اندازی شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، این مجموعه جمعا به مساحت ۵ هزار متر مربع در محوطه پشت لاله پارک و در جوار مسیر دوکمال ایجاد می شود.

وی با اشاره به امکانات و زیرساخت های رها شده در این محدوده گفت: با ارائه طرحی ویژه، ضمن احیای زیرساخت های موجود و افزودن امکانات دیگر، نخستین پارک ورزشی تبریز با امکاناتی مانند، پیست تارتان، زمین های تنیس، گلف، بسکتبال، والیبال، فضای اختصاصی ورزش کودکان و محوطه ورزش همگانی برای استفاده عموم احداث می شود.

4 نظرات
  1. حبیب می گوید

    چرا همیشه در مناطق مرفه نشین امکانات ایجاد میکنند در مناطق کم برخوردار هم فکری به حال مردم بکنند دیگه ،مثلا در اطراف میدان آذربایجان .هم جمیعت زیاده .هم منطقه محروم هست.

    1. admin-fa می گوید

      سلام – حتما ارجاع می دهیم . از شما خواهش می کنیم خواسته خودتون رو با یک ویدئو به شماره واتساپ درج شده در قسمت تماس با ما ارسال کنید

      با تشکر
      مدیر مسئول فصل نیوز

  2. علی می گوید

    ممنون از آقایان شهرداران که پارک ورزشی احداث می کنند ولی این پارک درکنارعبور فاضلاب روباز با بوی زننده وفضای نامطلوب باصطلاح رود بارنج که درست در جوار این پارک مورد نظر عبور میکند چندان لطفی ندارد بهتر است شهرداری ابتدا نسبت به بهسازی این رود وحاشیه آن نموده وبعد پارک احداث کند در ضمن توی فرشته جنوبی این سطلهای اَشغال فلزی هرروز جابجا وازدست رس محله ها خارج ودور ودو تر می شود هر بنایی که تازه شروع به ساخت میکتد این سطهارو از محله بیرون میکند لذا ضروری است که محل اسقرار این سطلها ثابت وتعداد آنها افزایش یابد یواش یواش انتقال زباله در شهرک فرشته جنوبی تبدیل به یک معضل میشود

    1. admin-fa می گوید

      سلام – موضوع پارک ورزشی مطرح و حتما در خصوص آن گزارش تهیه خواهد شد.
      در مورد سطل های زباله از شما خواهش داریم یک ویدئو در قالب گزارش مردمی به پایگاه فصل نیوز بفرستید
      شماره واتساپ: در قسمت تماس با ما سایت موجود هست

      با تشکر
      مدیر مسئول فصل نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.