آیین تکریم و معارفه‌ی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی بیان کرد :آذربایجان در صنعت به بلوغ رسیده است و اکنون باید از این ویژگی به خوبی استفاده شود.

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با حضور دکترعرفان خسرویان و جمعی از مسئولین استانی، روسای دانشگاههای استان و مدیران صنایع استان واساتید و کارکنان در واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تبریز برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر خسرویان با حضور بر مقبره شهدای گمنام به ساحت مقدس این سرافرازان انقلاب اسلامی آرمیده در صحن دانشگاه ادای احترام کرد و اظهار داشت: شروع دوره جدید بازگشایی دانشگاه‌ها با پایان کرونا و اغتشاشات همراه بود و این بحران مشکلات عدیده‌ای را به دنبال داشت که به خوبی مدیریت شد. همچنین ادامه داد: بودجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نحو مطلوبی افزایش یافته است که این اهتمام دولت برای گسترش و توسعه برنامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

وی افزود: تلاش‌های دولت با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه صنعت است و تصریح کرد: آذربایجان در صنعت به بلوغ رسیده است و اکنون باید از این ویژگی به خوبی استفاده شود و باید بتوانیم از آن به صورت احسن بهره‌برداری کنیم.

در این مراسم دکتر بهشتی، رئیس پیشین دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: سرافرازی و سربلندی دانشگاه مدیون صبر، ایثار و دلسوزی همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌باشد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صف اول انتقال دانشجویان به عرصه صنعت قرار گرفته است.
سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تسلیت ایام محرم از حضور دکتر خسرویان ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی وحرفه ای در استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید رشته‌های مختلف مورد آمایش قرار بگیرند و دانشگاه جریان ساز و مولد باشد و یکی از مهم‌ترین مقوله‌های آن، ارتباط مداوم با صنعت است.

احمدی افزود : پشت هر موفقیتی، تلاش بسیار زیادی نهفته است که باید این تلاش را در نظر بگیریم، احمدی ادامه داد اولین مدرسه و دانشگاه و… در این خاک بوده است.
احمدی افزود مردمان آذربایجان، مردمانی اندیشمند بودند که اولین چاپخانه سربی در این دیار ایجاد شد، احمدی ادامه داد تبریز حال و هوای دیگری دارد و نگاه ها از پایتخت اینکونه است که در وضعیت های آشفته و اغتشاشات ببینیم وضعبت تبریزچگونه است وی افزود بکی دیگر از ویژگی های ممتاز تبریز وجود سپاه همیشه سرافرازعاشورا است.

احمدی در آخر افزود در دانشگاه فنی و حرفه ای ظرفیت های مختلفی است، مانند دیپلماسی علمی که در کشور ما متاسفانه از آن غفلت کرده ایم تلاش خواهیم کرد تا این سرمایه عظیم دیپلماسی علمی کشور را بدست بیاوریم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در آیین تکریم و معارفه اظهار داشت : حضرت آقا بارها اذربایجان را سر ایران مطرح کردند که این نشان دهنده اهمیت استان آذربایجان شرفی میباشد.

محمدی افزود : در اغتشاشات سال گذشته، تبریز خوب درخشید و این نشان دهنده بصیرت و بینش بالای مردم استان آذربایجان شرقی میباشد ا ایشان در ادامه افزود کارهای مختلفی است که رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان باید انجام دهد.

محمدی ادامه داد دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از مهمترین دانشگاه کشور است چون نیروها و دانشجویان آن، دانشجویان مولد و فناور هستندکه به سرعت به بخش صنعت جذب میشوند.

گفتنی است در این مراسم دکتر خسرویان ضمن بیان مطالبی در خصوص مدیریت دکتر بهشتی اصل از خدمات ارزشمند ایشان تقدیر کرد و با آرزوی موفقیت حکم انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی را به دکتر ابراهیم احمدی اهدا نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.