تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، طی جلسه ای با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه، مهندس سید مهدی هاشمی بعنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری این منطقه معرفی و مهندس یونس آقاجان از سمت خود تودیع گردید.

در این جلسه دکترحسین زاده شهردار این منطقه با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری منطقه۹ جوانگرایی و استفاده از ظرفیت های موجود جهت بهره مندی هرچه بیشتر در امورات است، خاطرنشان کرد:  احاطه و اشرافیت اطلاعاتی همکاران در حوزه تخصصی خود، بستر رشد و ارتقای حوزه های مختلف شهرداری و افزایش رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه۹ در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار، توسعه شهری را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: افزایش درآمدهای پایدار و تحقق بودجه سال جدید منوط به تلاش و همت مضاعف و حداکثری تمامی معاونین، مدیران و همکاران منطقه می باشد و در این مسیربا اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، مصمم به پیشبرد اهداف و برنامه ها بر اساس  شاخص های مهم کاری هستیم.

تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه9
دکترحسین زاده افزود: شروع سال جدید با خیز بلند عمرانی همراه است و در این راستا انتظار می رود مدیریت جدید حوزه مالی و اقتصادی منطقه با انعطاف بخشی و تأمین مالی پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۹، گام های موثری را در راستای اعتلای اهداف سازمانی و  سیاست های کلان منطقه بردارد.

شهردار منطقه۹ در پایان جلسه با اهدای لوح سپاسی از خدمات مطلوب مهندس یونس آقاجان، معاون سابق مالی و اقتصادی منطقه در دوران تصدی مسئولیت قدردانی نموده و برای مهندس سید مهدی هاشمی بعنوان معاون جدید مالی و اقتصادی منطقه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است مهندس سید مهدی هاشمی سالهای مدیدی بعنوان مدیر املاک شهرداری منطقه۹ مشغول به خدمت بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.