جهانی، فرماندار سراب: ایجاد رشته پزشکی از بهمن ماه سال جاری در سراب

ایجاد بزرگ‌ترین پل معلق در خاورمیانه

جهانی، فرماندار سراب، طی بازدید اصحاب رسانه از چند کارخانه، از ظرفیت‌های شهرستان سراب بیان کرد: شهرستان سراب پتانسیل زیادی دارد، این شهر علامه‌پرور است و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران زیادس به این شهرستان آمدند ادامه داد: در این شهر سرمایه گذاری کم است. شهرستان ظرفیت کشاورزی ، تولید سبب زمینی ، ماهی و شیر دارد که ما در این محصولات اولین‌ها هستیم اما همه‌ی آنها دست نخورده‌اند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش گلخانه در سراب داریم افزود: سه سرمایه گذاری در میراث و گردشگری داریم و دو سرمایه ‌گذاری داریم که هتل زده‌اند و یکی از آنها ایجاد بزرگ‌ترین پل معلق در خاورمیانه است.

جهانی اظهار کرد: در سراب اتحاد برای رشد شهر وجود دارد و همیشه با همدلی و با حمایت امام جمعه‌ی سراب پیش میرویم.

وی ادامه داد: در بخش‌های آب گرم نیز سرمایه‌گذاری انجام گرفته است که قطعا با فعالیت‌های مثبت اتفاق خوبی برای استان خواهد داشت.

جهانی از ایجاد رشته پزشکی از بهمن ماه سال جاری در سراب خبر داد.

وی در پایان از اصحاب رسانه درخواست انعکاس خبر واقعیت خبرها را داد افزود: درخواستمان از اصحاب رسانه این است که ظرفیت‌های شهر را انعکاس دهند و باید با این خبرها مقابل دشمنان باستیم، قصد دشمن این است که واقعیت‌ها را در انتخابات محو کنند و این وظیفه‌ی خبرنگار است که واقعیت ها را به رخ دشمن بکشند. واقعیت میدانی چیز دیگری است و انتظارمان این است که واقعیت‌ها را به دشمن نشان دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.