کنگره‌ی ده هزار شهید در ۲۶آبان ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

سردار عباس قلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا در خصوص برگزاری ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی بیان کرد: اگر عزتی در اسلام وجود دارد در سایه امر جهاد است و در راستای این جهاد مردم با غیرت ایران مخصوصا شهر شهید پرور استان آذربایجان شرقی هم از دین و هم از حیثیت دفاع کردند و مقابل دشمنان ایستاده‌اند، این انقلاب ثابت کرده تمام برنامه‌ها در راستای اهداف انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: امروز امری برای ما تکلیف شده است و کنگره‌ی شهدا در طول سال برگزار شده است. هر استان قرار است ۵ سال کنگره ایجاد کند که ما در این راستا کوتاهی کرده‌ایم.

او با بیان اینکه نیاز است با سرعت عمل وارد این برنامه شویم افزود: در این زمینه دو نقطه‌ ضرورت دارد که اولین نقطه دیدار با مقام معظم رهبری است. این کنگره ۲۶ ابان ماه سال جاری با دعوت از مسئولین کشور برگزار میشود و عمده ترین محور این کنگره بحث برگزاری نمایشگاه و دیدار با فرمانده کل قوا است که بتوانیم از بیانات ایشان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آذربایجان سر ایران است ادامه داد: سر شامل مغز متفکر است که هدایت کشور است سر شامل زبان گویا است ، سر شامل دو چشم است که بینای انقلاب است.

سردار در پایان گفت: ‌هم اکنون در مقدمات گنگره قرار گرفته‌ایم و از مسئولین انتظار داریم دست ما را بگیرند و به کارهایمان سرعت دهند تا بتوانیم بهترین کنگره را در شأن شهدا برگزار کنیم.

شهردار تبریز طی صحبت‌های سردار عباس قلیزاده بیان کرد: اگر از جهت مدیریت شهری نگاه کنیم این همایش ، همایش بین المللی است که از لحاظ خود مدیریت شهری نقطه‌ی بسیار مثبت است و ما برای خدمت به این کنگره آماده‌ایم و در بحث محتوا شهرداری تبریز اماده است از این لحاظ کمک کند.ما تلاش میکنیم این همایش در شان تبریز و شهدا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.