یک مسوول مطرح کرد برنامه تبریز برای خواهرخواندگی جدید با شهرهای دنیا

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز از تلاش برای گسترش ارتباط با شهرهای خواهرخوانده تبریز خبر داد و گفت: ارتباط و خواهرخواندگی با شهرهای جدید از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز است.

حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: شوراهای اسلامی تبلور مسئولیت اجتماعی مردم هستند و با رشد شهرنشینی و افزایش مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … حضور شوراهای شهر بیشتر احساس شد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل شوراهای اسلامی شهر تصریح کرد: ایجاد مدیریت واحد شهری و خروج از مدیریت چندپاره‌گی و حذف عملکرد جزیره‌ای مهمترین اهداف تشکیل شورای اسلامی شهر بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه عقل جمعی خروجی بهتری خواهد داشت، گفت: این اجلاس می‌تواند برکات زیادی برای شهرها داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم ارتباط شوراها بیش از این اجلاس باشد و نام هر کدام از شهرها در دیگر شهرها استفاده شود. به طور مثال این نام‌ها می‌تواند در غرفه‌های نمایشگاهی، نام یک خیابان و کوچه نمایان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.