افتتاح یک کارخانه در شهرک آخولای تبریز

انیسه خزعلی؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در شهرک صنعتی آخولای تبریز گفت: بانوان توانمند برای ارتقاء و سربلندی کشور خود، تلاش مضاعف تری نسبت به آقایان دارند که نتیجه حاصل از آن در رقابت با بسیاری از صنایع بزرگ سایر کشورها جلوه گر می شود.

خزعلی؛معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در شهرک آخولای تبریز و در مراسم افتتاحیه کارخانه ای با مدیریت یک بانوی کارآفرین تبریزی گفت: بسیار خوشحالم که بانوان توانمند برای ارتقاء و سربلندی کشور خود، تلاش های مضاعفی دارند که نتیجه حاصل از آن در رقابت با بسیاری از صنایع بزرگ سایر کشورها جلوه گر می شود.

خزعلی افزود: موفقیت بانوان کار آفرین، مرهون همتی بلند در دستیابی به اهداف والای این بانوان است و این تلاش ها حقیقتا مورد تحسين و افتخار است.

وی خطاب به بانوان تبریزی افزود: با پشتکاری که از شما بانوان تبریزی سراغ داریم، امیدواریم هر روز بیش از پیش خبرهای خوب را از این استان بشنویم وپیشتازی شما و پشتوانه حمایتی دولت از بانوان کارآفرین و فعال در کشور موجبات جهش در تولید را فراهم آورد.

در این دیدار و در حاشیه افتتاح کارخانه تولیدی در شهرک آخولای تبریز، مشکلات و مسائل مربوط به حوزه زنان کارآفرینان و صنعتگر این استان توسط بانوان مدیر کارآفرین استانی مطرح و راهکارها مورد بررسی قرار گرفت.

عکس:ساناز خانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.