۲۴ آوریل روز جهانی جیغ زدن

روز جیغ که در ۲۴ آوریل جشن گرفته می شود، در ابتدا احمقانه به نظر می رسد، اما این روز محاسن خود را دارد. شلوغی های امروزی منجر به اضطراب و فشار زیادی شده است که همه ما به روشی سالم برای کنترل آن نیاز داریم.در حالی که مدیتیشن راهی برای آرامش است، بسیاری از روانشناسان معتقد هستند که هیچ چیز مانند فریاد وجود ندارد که همه چیز را از بین ببرد. بله دقیقا رهایی از ناامیدی‌های ایجاد شده از طریق جیغ زدن به طرز شگفت انگیزی برای مغز آرامش بخش است.
روز جیغ تاریخچه طولانی یا سنت خاصی ندارد، اما احتمالاً در چند سال آینده تغییر خواهد کرد، زیرا ما در مورد جیغ زدن بیشتر یاد می‌گیریم و سبک زندگی پر فشار ما را وادار می‌کند به فکر روش‌های جدید تخلیه و رهاسازی استرس باشیم. اگرچه این روش به خودی خود تاریخچه طولانی ندارد، اما خود جیغ زدن قرن ها شفابخش محسوب می شد. بیش از ۲۰۰۰ سال پیش، فریاد زدن به عنوان یک درمان در نظر گرفته می شد و مکمل طب سنتی بود.
در حالی که فریاد زدن مزایایی دارد، استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای بهبودی باید به درستی انجام شود، نه در فضایی که دیگران را ناراحت کند یا حتی رفتار بد نسبت به دیگران را به بهانه استفاده از جیغ زدن به عنوان راهی برای هدایت احساسات توجیه کند.

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.