امروز در شورا

شهردار تبریز خبر داد :
سال گذشته مرکز نگهداری سگ های بلا صاحب راه اندازی و تقریبا نزدیک هزار سگ جمع آوری شده و عقیم سازی شده‌اند.

شهردار تبریز

 

پیش بینی افزایش سرانه فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۲

احد صادقی در گزارش کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز اظهار داشت: با توجه کمیسیون در سال ۱۴۰۲ برای مدیریت انرژی برای آبیاری فضای سبز و چاه‌ها برنامه و بودجه خوبی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: چالش‌های کوچکی وجود دارد که مخاطراتی برای شهر دارد که یکی از آنها بحث وانت بارها بود که با جمع آوری آن طبق گزارش‌ها باعث کاهش ۳۰ درصدی ترافیک شد، اما این وانت بارها این روزها تبدیل به طبق شده‌اند که حتی شب‌ها هم حاضر به جمع آوری نیستند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری تصریح کرد: احداث بازارچه‌ها محلی برای ساماندهی این نوع دستفروشی‌ها در نیمه اول سال انجام شود و موکول به شش ماهه دوم سال نشود.وی با اشاره به به فقر فضای سبز در تبریز عنوان کرد: اگر گونه‌های خاصی برای کاشت در ورودی‌ها شهر نیاز باشد، می‌توان با خرید آنها موافقت کرد و حتما این موضوع را امسال در برنامه داشته باشیم تا هر سه ورودی شهر به نوعی زیبا شود.

صادقی در خصوص حوزه پسماند توضیح داد: در حوزه پسماند کارهایی مانند آماده کردن لندفیل انجام می‌شود اما امسال مدیریت شیرآبه‌های زباله را باید انجام شود. در شکل قدیم شیرآبه‌ها با حوضچه‌هایی که ایجاد کرده‌ایم می‌رود اما سرریز آن به آب‌های زیرزمینی می‌رود.

وی ادامه داد: پیشنهاد کمیسیون اجرای حوضچه‌های تبخیری است که حتی در مشهد هم در حال اجراست و هم هزینه کمتر و هم آسیب کمتری برای محیط زیست دارد. سوال من از شهردار تبریز این است که در بحث مدیریت پسماند چه برنامه‌ای دارند.

جلسه‌ی هم اندیشی شهردار کلانشهر تبریز با اصحاب رسانه

 

هم اکنون جلسه‌ی هم اندیشی شهردار کلانشهر تبریز با اصحاب رسانه

برگی، رئیس شورای شهر تبریز در خصوص شرکت در انتخابات بیان کرد: از شهرهای دیگر اصرارهای مکرر برای شرکت در انتخابات را داشتم اما در شورا به مردم قول داده‌ام و هرگز این پست را رها نکرده و به پست دیگری نخواهم رفت.

برگی،رئیس شورای شهر تبریز در نشست هم‌اندیشی شهردار تبریز با اصحاب رسانه بیان کرد : من نمیخواهم مدیریت شهری های گذشته را بیان کنم اما از وقتی آقای هوشیار آمده است تغییر تحولاتی در شهر مشاهده میکنیم.
مدیری که می‌آید سعی میکند خودش کاری را اغاز کند اما اقای شهردار کارهای ناقص مدیران قبلی را هم به اتمام رساند.
برگی افزود : آنچه آقای شهردار به ما قول داده بود چند برابر آن را اجرا کرده است.
وی اظهار کرد: مدیر باید فرق مدیریت شهری را با پلیس بازی بداند وبه وظایف خود بهتر عمل کند.
برگی از شهردار تقدیر و تشکر کرد و گفت : از آقای شهردار ممنونیم که وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و من با افتخار به انتخاب خود فخر میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.