برنده بازی بزرگ امشب چه کسی خواهد بود

یک مدعی تازه یا به سود سرخابی‌ها

یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران بین تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد که با توجه به حساسیت بازی و فروش رایگان بلیت، با حداکثر حضور تماشاگران همراه می‌شود.

دیدار امروز بازی معوقه از هفته شانزدهم است که به دلیل حضور سپاهان در رویداد آسیایی لیگ قهرمانان با تاخیر برگزار می‌شود و از حساسیت بسیار زیادی برای هر دو تیم برخوردار است. سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به پرسپولیس و استقلال، ۳۷ امتیازی است و ۹ امتیاز از صدر جدول فاصله دارد و برای بقا در کورس قهرمانی، نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این بازی خواهد داشت.

تراکتور از ۲۰ بازی ۳۸ امتیاز گرفته و شاگردان پاکو خمس نیز برای ورود به رقابت قهرمانی، چاره دیگری جز شکست سپاهان نخواهند داشت که در این صورت به فاصله ۵ امتیازی صدر جدول خواهند رسید.

به عبارتی تیم بازنده کاملا از کورس قهرمانی کنار خواهد رفت و تیم برنده سه ضلعی جذابی را برای لمس جام با استقلال و پرسپولیس تشکیل خواهد داد. اما یک احتمال دیگر هم برای این بازی وجود دارد: تساوی. این بهترین نتیجه برای پرسپولیس و استقلال خواهد بود که در صورت وقوع بدون مزاحم کار خود را ادامه خواهند داد و بعید است که در پایان فصل نیز تیمی جز آنها جام را لمس کند.

شما در خصوص این بازی چه پش‌بینی و نظری دارید و تصور می‌کنید از بین سه پیشامد برد سپاهان، برد تراکتور یا تساوی، کدام‌یک به وقوع خواهد پیوست؟ نظرتان را برایمان بنویسید و با دیگران بحث کنید، کامنت شما بلافاصله منتشر می‌شود.

 

این بازی راس ساعت ۱۹:۳۰ در وزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.