از تأثیرات قهوه روی سلامتی چقدر اطلاع دارید؟

مطالعات زیادی در مورد تأثیر قهوه بر سلامت انجام شده است. قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است و بسیاری از افراد از آن لذت می‌برند.

نقل از لوازم خونگی، در ادامه قصد داریم تا در خصوص اینکه قهوه چه تأثیراتی روی سلامتی افراد می‌گذارد اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

نتایج مطالعات در خصوص تأثیر قهوه بر سلامتی

مطالعات بسیاری در خصوص تأثیر نوشیدن قهوه روی سلامتی انجام شده است و بسیاری از آنها بر این اشاره دارند که قهوه این امکان را دارد که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای هر فردی مورد استفاده قرار گیرد و استفاده مستمر از آن می‌تواند تأثیرات مطلوبی روی سلامتی افراد گذارد؛ از جمله نتایج به دست آمده از این تحقیقات می‌توان به این مورد اشاره کرد که مصرف معتدل قهوه می‌تواند باعث افزایش تمرکز و کارایی مغز و بدن شده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش دهد و تأثیراتی نیز در کاهش خطر به ابتلا به پارکینسون و حتی برخی سرطان‌ها داشته باشد.

یک قهوه خوب را باید با دستگاه خوب دم کرد

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که نوشیدن قهوه را به یک روتین روزانه در زندگی خود تبدیل کرده است مطمئناً از این مورد اطلاع دارید که برای اینکه یک قهوه ایده‌آل و بی‌نظیر را دم کنید می‌بایست از دستگاه‌های حرفه‌ای و به روز و استاندارد برای دم کردن آن استفاده کنید.

قهوه‌ای که خریداری می‌کنید هر چقدر هم که درجه یک باشد، اگر با دستگاه استاندارد و مناسبی دم نشود، نمی‌تواند کیفیت مطلوبی را در نهایت به شما ارائه نماید و آنطور که باید و شاید شما را سر حال آورد؛ از این رو با توجه به اینکه شناخت دستگاه‌های قهوه‌ساز نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد قصد داریم تا در ادامه به شما تعدادی از دستگاه‌های بی‌نظیر قهوه‌ساز را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دستگاه قهوه‌ساز را دارید بتوانید با مراجعه به بازار و حتی سایت‌های اینترنتی یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب کرده و نهایت لذت را از قهوه‌ای ببرید که با استفاده از این دستگاه‌ها برای خود آماده می‌کنید.

انواع قهوه‌ساز

بهتر است تا قبل از اینکه بهترین دستگاه‌های قهوه‌ساز موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم ابتدا با انواع دستگاه قهوه‌ساز آشنا شوید تا بدانید کدام یک از انواع دستگاه قهوه‌ساز برای شما بهتر است.

دستگاه قهوه فیلتر

این نوع قهوه‌سازها از فیلترهای قابل تعویض برای ساخت قهوه استفاده می‌کنند. آب گرم روی قهوه خرد شده درون فیلتر می‌چکد و قهوه آماده استفاده می‌شود. قهوه‌سازهای فیلتر معمولاً در خانه‌ها و دفاتر کار استفاده می‌شوند.

دستگاه اسپرسو

دستگاه‌های اسپرسوساز قهوه را با استفاده از فشار بالا و آب گرم تهیه می‌کنند. آب گرم در فشار بالا از طریق قهوه‌ساز عبور کرده و قهوه مرغوبی با طعم و عطر خاص ایجاد می‌کند. دستگاه‌های اسپرسو معمولاً در کافه‌ها و رستوران‌ها یافت می‌شوند، اما نسخه‌های خانگی آنها نیز در دسترس است.

دستگاه قهوه نسپرسو

این دستگاه‌ها برای تهیه قهوه‌هایی مانند قهوه فرانسوی یا قهوه ترکی استفاده می‌شوند. آب گرم به طور متوالی از روی قهوه خرد شده عبور می‌کند و قهوه مورد نظر تولید می‌شود. این نوع دستگاه قهوه‌ساز به عنوان یک جایگزین مناسب برای دستگاه‌های اسپرسو در خانه استفاده می‌شود.

دستگاه قهوه پادنا

دستگاه قهوه پادنا یا همان قهوه‌ساز کپسولی، از کپسول‌های قهوه‌ای استفاده می‌کند. این کپسول‌ها شامل قهوه خرد شده و فشرده‌شده‌ای هستند که در داخل دستگاه قرار می‌گیرند. با قرار دادن کپسول در دستگاه و فشار دادن دکمه، آب گرم از کپسول عبور کرده و قهوه آماده استفاده می‌شود. این نوع قهوه‌سازها سریع، آسان و کم‌نظیر در تهیه قهوه با طعم متنوع هستند.

دستگاه قهوه ماشین اسپرسو

این نوع قهوه‌سازها معمولاً در کافه‌ها و رستوران‌ها یافت می‌شوند و برای تهیه قهوه اسپرسو حجم بالا استفاده می‌شوند. آب گرم در فشار بالا از طریق قهوه خرد شده عبور کرده و قهوه مرغوبی را تولید می‌کند. این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند کنترل دقیق دمای و فشار آب هستند.

دستگاه قهوه‌ساز فشار قوی

این نوع قهوه‌سازها با استفاده از فشار قوی و قهوه‌سازی تحت فشار، قهوه اسپرسو با طعم قوی و مرکب تولید می‌کنند. این دستگاه ‌ها عموماً برای علاقه‌مندان به قهوه با طعم قوی و قهوه‌سازی حرفه‌ای استفاده می‌شوند.

معروف‌ترین برندهای تولید کننده دستگاه قهوه

برندهای مختلفی در زمینه تولید دستگاه قهوه در جهان فعالیت دارند اما در این بین نام برخی از آنها را بیش از سایرین می‌شنوید و در بازار به دلیل ارائه جنس‌های باکیفیت‌تر، پشتیبانی حرفه‌ای‌تر و قیمت مناسب‌تر توانسته‌اند شهرت بیشتری کسب کنند. از جمله این برندها می‌توان به فیلیپس، دلونگی، باریتون، مباشی و نوا اشاره نمود.

بهترین مدل‌های دستگاه قهوه موجود در بازار ایران

اینکه چه دستگاه قهوه‌ای برای شما بهترین خطاب شود به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما با این وجود از میان انبوهی از دستگاه‌های قهوه موجود در بازار ما به شما اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2231، اسپرسوساز مباشی ECM2038، اسپرسو ساز دلونگی EC685، اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS را به عنوان بهترین دستگاه‌های قهوه‌ساز موجود در بازار معرفی می‌کنیم.

دستگاه قهوه‌ساز اصلی را از کجا بخریم؟

با گسترش ارائه محصولات فیک و تقلبی تحت برندهای اصلی در بازار، یافتن اجناس اصلی و دارای ضمانت‌نامه یکی از چالش‌هایی است که خریداران در بسیاری از حوزه‌ها با آن دست به گریبان هستند. در این بین وب‌سایت لوازم خونگی از جمله وب‌سایت‌هایی است که با ارائه اجناس اصلی دارای گارانتی معتبر به همراه ضمانت ۴۸ ساعت بازگشت محصول توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. در صورتی که قصد خرید دستگاه قهوه‌ساز را دارید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این وب‌سایت از محصولات آن بازدید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.