تولید ۲۳ هزارمین تراکتور در سال ۱۴۰۰ در تبریز

تولید ۲۳ هزارمین تراکتور در سال ۱۴۰۰ در تبریز

مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران از برنامه ريزي براي توليد بيش از ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور در سال آینده خبر داد .
وحيدزاده امروز در جشن نیمه شعبان کارکنان این شرکت افزود: تراکتورسازي ايران سال آينده براي تامين نياز کشاورزان داخلي و شکستن صفهاي ايجاد شده براي خريد تراکتور با تمام توان اقدام به توليد و عرضه محصولات خود خواهد کرد.
وی فعاليت در عرصه توليد و صنعت را مصداق جهاد در مقطع کنوني کشور دانست و افزود: پويايي اين بخش زمينه را براي رشد اقتصادي، ارز آوري و جلوگيري از خروج ارز از کشور فراهم مي کند و تراکتورسازي نيز به عنوان يکي از تاثيرگذارترين صنايع منطقه، سال آينده را با رويکرد حضور بيشتر در بازارهاي داخلي و خارجي آغاز خواهد کرد.
وحيد زاده از پرسنل تراکتورسازي خواست تا همچنان روحيه ستودني خود را در برابر تمامي ناملايمتها و سنگ اندازيهايي که براي گرفتن شتاب چرخهاي توليد در تراکتورسازي انجام شد، حفظ کنند و بدانند که خروج هر تراکتور از خط توليد تراکتورسازي تاثير مستقيم در زندگي همه کارکنان خواهد اشت.
در پايان اين مراسم ۲۳ هزارمين تراکتور توليدي اين مجموعه در سال ۱۴۰۰ از خط توليد گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، خارج و روانه مزرعه کشاورزي شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.