قیمت روز گوشی آیفون / سایه جنگ بر بازار موبایل!

آخرین قیمت گوشی های آیفون در بازار می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد.

    قبل از اینکه گوشی‌های همراه وارد عرصه شوند، فعالیت‌های مختلفی از جمله پیگیری اخبار، دریافت اطلاعات از قیمت‌های روز محصولات، برقراری ارتباط و سایر وظایف به شکل متفاوتی انجام می‌شد که با ظهور این ابزار همیشگی تغییر کرد. در این مقاله، شاهد لیست قیمت‌ گوشی های آیفون امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ خواهید بود.

    یکی از جذابیت‌های جاری، گوشی‌های تلفن همراه مدرن است. این وسیله نه تنها از لحاظ اختراع و تکنولوژی بلکه از نظر کاربردهای متعددی که دارد، همواره مورد بحث و توجه قرار گرفته است. در حقیقت، ارزش و کاربرد این دستگاه دوست‌داشتنی بسیار گسترده است. گوشی موبایل قادر است تقریباً هر کاری که شما بخواهید انجام دهد و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جدید، سفر، خواندن کتاب و حتی نگارش متون به جای شما، را انجام دهد. جالب است که این همه امکانات با یک هزینه اندک برقرار است، تنها با شارژ منظم آن. حالا که ویژگی‌های گوشی هوشمند را شناختیم، به بررسی قیمت روز گوشی‌ها بپردازیم تا بتوانیم یکی از این ابزارهای هوشمند را به دست آوریم. منتظر همراهی شما هستیم.

    در ادامه، لیست قیمت گوشی های آیفون امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید که براساس میانگین قیمت بازار در نسخه‌های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

    قیمت گوشی های آیفون امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

    پیش از پرداختن به لیست قیمت گوشی های آیفون امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به‌دنبال قیمت گوشی آیفون خاصی هستید که به آن اشاره نکردیم، موضوع را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. در این مقاله به قیمت خرید آیفون ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ که آخرین آیفون‌های موجود در بازار هستند نیز اشاره کردیم. در ادامه قیمت گوشی های آیفون امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳:

    لیست قیمت گوشی‌های آیفون
    اپل iPhone 15
    اپل iPhone 15 Pro
    اپل iPhone 15 Pro Max
     اپل iPhone 15 Plus
    اپل iPhone 14
    اپل iPhone 14 Pro
    اپل iPhone 14 Pro Max
    اپل iPhone 14 Plus
     اپل iPhone 13 از ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ تا ۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
     اپل iPhone 13 Pro از ۶۸,۵۰۰,۰۰۰ تا ۹۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
     اپل iPhone 13 Pro Max از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    اپل iPhone 13 mini از ۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    اپل iPhone 12
     اپل iPhone 12 Pro از ۳۲,۳۵۰,۰۰۰ تا ۵۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
    اپل iPhone 12 Pro Max ۵۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان
    اپل iPhone 12 mini
     اپل iPhone 11 از ۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    اپل iPhone 11 Pro
    اپل iPhone 11 Pro Max
     اپل iPhone SE 2022
    اپل iPhone SE 2020
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.