مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار پورجمشیدیان و مردم شهید پرور تبریز در مسجد صاحب الامر برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان  در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: حماسه بزرگ مردم قهرمان تبریز در هشتم دی ۸۸ الگویی بزرگ برای کل کشورمان شد چرا که قبل از ان جسارتی که به  ساحت مقدس هیئات حسینی و حضرت ابی عبدالله (ع) شد در این حماسه به این یاوه گویی ها پاسخ داده شد .

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید اینکه اهانت ضد انقلاب و معاندین به عاشورای امام حسین (ع) دل ملت را مکدر کرده بود افزود: ملت با بصیر ما در ادامه این روز بزرگ در نهم دی با حضور حماسی خود در سطح کشور حکایت و ارادت خود را از اسلام و انقلاب به دنیا و دشمنان انقلاب نشان دادند .

وی افزود: دشمنان در فتنه سال ۸۸ دنبال این بودند که تبریز را هم بهم بریزند ، اما نمی دانستند عشق به ولایت و ولایتمداری در تبریز ریشه دارد لذا باید این حماسه در تاریخ نوشته شود تا ایندگان هم این را بدانند .

سردار پورجمشیدیان اظهار داشت: تاریخ برای ما عبرت دارد لذا مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند که تاریخ دویست ساله گذشته کشور را مطالعه کنیم ریشه انقلاب یک ریشه عمیق تاریخی در تاریخ اسلام عزیز دارد .

وی با بیان اینکه امروز خیلی ها برای اقوام مختلف امده و مدعی شده اند ، گفت: دشمنان انقلاب سعی داشتند با کشته سازی های مختلف در اغتشاشات اخیر نظام اسلامی را دچار فتنه های گوناگون کنند در حالی که جوانان و بسیجیان  ما با دست خالی به دست همین اشوبگران به شهادت رسیدند .

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمندی مثل اقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی وارد جنگ شدند و این افتخارات بزرگ را برای ما کسب کردند جوانانی که دارای بصیرت بودند و با شجاعت و خویشتنداری افتخار کشور شدند .

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان نه تنها در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند، بلکه در استمرار این انقلاب و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نقش پررنگی داشتند، گفت: جوانان و مردان و زنان حماسه آفرین با سرداران غیور آذربایجان نقش بی نظیری در تاریخ انقلاب ایفا کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در روز جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد به همراه شهید ابو مهدی المهندس و تعدادی از یارانش در حمله پهپادی امریکایی ها به شهادت رسید .

 

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.