۹واحد پلمب شده‌ی دندانپزشکی/راه‌اندازی رادیولوژی در بیمارستان شهدای تبریز

نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست با اصحاب رسانه در خصوص حوزه‌ی درمان توضیحاتی داد و بیان کرد: سی تی اسکنی که برای هریس لازم بود خریداری شده و ارسال گردید.

وی با بیان اینکه رادیولوژی برای بیمارستان شهدا راه اندازی شده است، ادامه داد: سه دستگاه CR نیز به شهدا و هریس ارسال شد که شروع به کار کردند.

نقی‌پور از تخلفات دندانپزشکی بیان کرد: اخیر ۹ واحد دندانپزشکی به دلیل تخلفات پلمب شد و در بحث دریافت غیر رسمی، تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

نقی‌پور در خصوص اردوی جهادی خبر داد: به لطف الهی بیش از ۱۴ مورد اردوی جهادی در مناطق محروم برگزار شده است و یکی از معضلات جامعه کمبود همراهی بیمه‌ها در خدمات دندانپزشکی است و به خصوص توانمندی پایین مالی در این اردوها، پایه‌های اساسی از ویزیت کمتری برخوردار هستند،

وی خبر داد: از سال ۱۴۰۱ به بعد دندانپزشکی به سمت ترمیم رفته است و پیشرفت‌های برتری در این راستا خواهیم داشت.

نقی‌پور در مورد حوزه‌های بهداشتی اظهار کرد: اقدامات متعددی در این راستا انجام گرفته است که یکی ازموضوعات حیاتی، حوزه‌ی جمعیت و پیری جمعیت است. معضل آینده‌ی جمعیت است که چاله‌ای برای مملکت خواهد بود.
وی افزود: باید فرزند آوری و ازدواج را افزایش دهیم تا مشکلات در این راستا حل شوند.

نقی‌پور از بیماران گرمازده در دو روز تعطیل بیان کرد: پیشنهاد تعطیلی را وزیر بهداشت داده است که بیش از ۵ شهر گرمای هوا ۵۰درجه بود. افرادی که در اثر گرما بیمار شده بودند به بیمارستان مراجعه کردند و خوشبختانه سطحی درمان شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.