حذف حساب Threads به‌صورت مستقل از اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود

اپلیکیشن Threads اواخر هفته گذشته منتشر شد و کاربرانی که مشتاق به ساخت اکانت در این برنامه هستند، باید با نام کاربری حساب اینستاگرام خود اقدام به این کار کنند. بااین‌حال، بسیاری متوجه شدند که پس از ایجاد یک اکانت جدید، نمی‌توانند حساب Threads خود را حذف کنند و تنها می‌توان آن را غیرفعال کرد چراکه حذف اکانت Threads به‌طور خودکار روی پروفایل اینستاگرام شما نیز اعمال می‌شود و همه چیز را پاک می‌کند. بااین‌حال، مدیر اینستاگرام اخیراً تأیید کرده است امکان حذف اکانت Threads به‌صورت مستقل از اینستاگرام به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود.

حذف حساب Threads
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، به‌تازگی تأیید کرده که متا از این موضوع آگاه است و درحال کار بر روی یک راه‌حل می‌باشد و به کاربران پیشنهاد کرد اکانت خود را فعلاً غیرفعال کنند.

Threads به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های متنی، ویدیوها، گیف‌های کوتاه و پست‌های اینستاگرام را در تاپیک‌ها قرار دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌ها را لایک کنند، نظر بدهند، بازنشر کنند و به‌اشتراک بگذارند، اما بسیاری از ویژگی‌های دیگر هنوز وجود ندارند. غیرفعال کردن اکانت در این برنامه، هر محتوای منتشرشده را پنهان می‌کند و کاربران همچنین می‌توانند تصمیم بگیرند که حساب خود را به‌صورت خصوصی درآورند.

مدیر اجرایی بیان می‌کند که Threads توسط اینستاگرام پشتیبانی می‌شود و به‌همین‌دلیل است که کاربران فقط از یک حساب کاربری استفاده می‌کنند. همچنین این موضوع وجود دارد که Threads درحال‌حاضر با GDPR مطابقت ندارد، به این معنی که افراد در اتحادیه اروپا نمی‌توانند از این رسانه اجتماعی استفاده کنند.

متا نمی‌توانست Threads را در زمان بهتری نسبت‌به الان منتشر کند. توییتر اخیراً تغییراتی ایجاد کرده است که حتی مشتاق‌ترین کاربران آن را نیز ناامید می‌کند. ابتدا از دیدن توییت‌ها توسط افرادی که وارد سیستم نشده‌اند جلوگیری کرد و سپس محدودیت شدیدی برای تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در روز ببینند قرار داد. حدود ۱۰ میلیون کاربر در هفت ساعت اول برای یک حساب Threads ثبت‌نام کردند و در اولین صبح پس از در دسترس قرار گرفتن، این برنامه به ۳۰ میلیون کاربر رسید. اندکی پس از انتشار Threads، توییتر متا را به شکایت متا تهدید کرد و آن‌ها را به شکار غیرقانونی کارمندان سابق و سوء استفاده از اسرار تجاری و مالکیت معنوی این شرکت متهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.