وزیر کشور: هر سه قوه عزم‌شان برای همکاری با یکدیگر جزم است

وزیر کشور گفت: همدلی بین قوا به شناختن زوایای مشکلات کشور کمک می‌کند، چراکه سه قوه همه باید تلاش کنند و مسائل را کنند.

احمد وحیدی، درباره فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص همدلی و هم‌افزایی قوا برای حل مشکلات کشور گفت: همدلی بین قوا امر بسیار تعیین‌کننده‌ای است، امروز بحمدالله روابط بسیار قوی بین سران قوا برقرار است و این امر باید در تمام بدنه سه قوه هم ان‌شاالله برقرار باشد که البته هست؛ اما هرچه تقویت شود و هرچقدر توسعه پیدا کند حتما به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: همدلی بین قوا به شناختن زوایای مشکلات کشور کمک می‌کند، چراکه سه قوه همه باید تلاش کنند و مسائل را حل کنند.

وی با اشاره به این‌که همه در حال حاضر وظیفه داریم، تاکید کرد: وظیفه ما به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی باتوجه به شعار سال که «مهار تورم و رشد تولید» است این است که همه در میدان باشند، هماهنگی سه قوه و همدلی‌شان قطعا می‌تواند موثر باشد و الحمدالله هر سه قوه عزم‌شان جزم است که این کار را دنبال کنند.

وحیدی درخصوص لایحه جامعه انتخابات گفت: یک طرح در مجلس در جریان بود و یک لایحه جامع که وزرات کشور داده است که باید در کمیسیون مربوطه‌اش در دولت بررسی و به مجلس ارسال شود.

وی افزود: طرحی هم در مجلس در حال بررسی است که موادش در صحن علنی تصویب شد.

وزیرکشور در پاسخ به این‌که امکان دارد به انتخابات امسال برسد گفت: بستگی دارد چه زمانی به تصویب نهایی برسد، بله اگر که در تصمیم‌گیری‌ها تسریع شود ممکن است به انتخابات امسال هم برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.