پارگراف اول از مالک باشگاه تا بدهی دارد

مالک باشگاه تراکتور تبریز مدعی شد که این باشگاه کمتر از دو میلیارد تومان بدهی دارد.
محمدرضا زنوزی درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور صد درصد به ثبات می‌رسد. این هفته مقابل مس رفسنجان که یکی از بهترین تیم‌های ایران است، پیروز شدیم. تیم در هفته‌های اخیر بدشانسی می‌آورد و به چیزی که استحقاقش را داشت، نمی‌رسید. قبل از بازی با مس به اردوی تیم رفتم و اعلام کردم که دیگر قصد واگذاری ندارم، چرا که عده‌ای از فضای به وجودآمده سوءاستفاده و با عشق هواداران بازی کردند.

وی با بیان اینکه تراکتور از لحاظ مهره میان پنج تیم برتر لیگ قرار دارد، تصریح کرد: از رسانه‌های مرکز گرفته تا برخی از صفحات مجازی، جوی ایجاد کردند و باعث رخ‌دادن اتفاقات اخیر شدند. امسال برای تراکتور کم هزینه نشده است. عده‌ای تیم را در استرس فرو بردند و استرس شدید بازیکنان، اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن تیم است. من با بازیکنان صحبت کردم و خواستم روحیه و انگیزه آنان را بازگردانم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه همه تیم‌های بزرگ مشکل دارند، خاطرنشان کرد: من بازیکنان را با پول جیب خودم جذب کرده‌ام، کسی حق ندارد از من راجع به هزینه‌ها بازخواست کند و همه می‌توانند در خرید بازیکن که نوعی معامله است، اشتباه کنند. با توجه به اینکه در بخش خصوصی فعالیت می‌کنیم، به‌عنوان اولین نفر به اشتباه‌مان اقرار می‌کنیم تا در ادامه راه، همان اشتباهات را مرتکب نشویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.