با این کد دستوری از رقم یارانه تشویقی خود مطلع شوید

محمد آذرپنـاه اظهارکرد: در طـرح فجرانـه کالابـرگ مـردم آزاد هسـتند از هر نام تجـاری خرید کننـد و اگـر فروشـگاهی مردم را مجبـور کرد از نام و نشـان خاصی خریداری کنند، تخلف اسـت.

وی افزود: اگـر فروشـگاهی مردم را مجبـور کرد از نام و نشـان خاصی خریداری کنند، تخلف اسـت و شـهروندان در صـورت مواجه شـدن با آن میتوانند برای ثبت اعتراضات و مشـکالت خود با شـماره ۰۲۱۶۳۶۷ تمـاس بگیرند یا برای گـزارش تخلفات، موضوع مورد نظر خود را با پشـتیبانی ۱۲۴ تعزیـرات مطـرح کننـد

آذرپنـاه دربـاره شـرط دریافـت اعتبـار اضافـۀ ۲۲۰ هـزار تومانـی کالابرگ افزود: فردی که سـبدی شـامل ۱۱ قلم کالای اساسی به مبلغ ۷۴۳ هزار تومان را بخـرد، دولـت حـدود ۲۲۰ هـزار تومان در قالب اعتبار شـارژ شـده پرداخـت می کند و فـرد فقط ۵۲۳ هـزار تومان بابت آن سـبد پرداخت می کنـد، همچنین بـه میزانی که از کالاهـای این سـبد خرید کرده باشـند اعتبـار به خریدشـان اختصاص داده می‌شـود.

یارانه نقدی بهمن ماه با تغییرات جدیدی همراه بود. دولت تصمیم گرفت از بهمن‌ماه مبلغی اضافه‌تر به یارانه نقدی واریز کند. همچنین از سویی دیگر، تاریخ واریز یارانه‌ها هم برای دهک‌های مختلف تغییر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند»، عنوان کرد: مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد.سید صولت مرتضوی صبح چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: «طرح کالابرگ از اسفند پارسال آغاز شد و روش‌های مختلف و ابداعاتی را اجرایی کردیم که در دهه فجر امسال به اوج این طرح رسیدیم و مقرر شد یارانه مضاعف یا تشویقی برای هفت دهک جامعه پیش‌بینی و به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت شود.»وی با بیان این‌که «طرح فجرانه کالابرگ با موفقیت اجرا شد و در مرحله نخست به مدت سه ماه ادامه دارد»، افزود: مرحله اول آن که از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شد تا روز گذشته تقریبا با استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار مواجه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.