📍دروغ شاخدار/ناسا: ایران تا ۳۰ سال دیگر قابل سکونت نیست!!

📍دروغ شاخدار/ناسا: ایران تا ۳۰ سال دیگر قابل سکونت نیست!!

۱⃣ این خبر جعلی که به دروغ به ناسا منتسب شده برای نخستین بار توسط خبرگزاری معاند فارسی زبان فرانسوی fri بدون هیچ ذکر سندی منتشر کرده است

۲⃣ اما ریشه ی خبر کجاست؟ ریشه ی این خبر به گزارشی از وبسایت ناسا بر می‌گردد که در آن از مناطقی نام برده شده که بر اثر گرمایش زمین تا سال ۲۰۵۰ بیشتر از سایر مناطق جهان ، درگیر رطوبت و دمای غیرقابل تحمل می‌شوند. به ادعای این گزارش یک منطقه بسیار جزئی از حاشیه خلیج فارس در جنوب ایران به خاطر مجاورت با دریا ممکن است #احتمالا آسیب پذیر باشد. در این گزارش نه نامی از ایران برده شده و نه حرفی از غیرقابل سکونت بودن و نه خبری از قطعیت است!!

۳⃣ اما نویسنده این خبر جعلی کیست؟ نویسنده این خبرجعلی و تحریف شده که با هدف ایجاد جنگ ادراکی و روانی و حس ناامیدی در ایرانیان منتشر شده اکبر اعتمادی از اپوزیسيون بی سواد است که گاهی بر صندلی کارشناسی شبکه های ماهواره ای مثل من و تو تکیه زده و گاهی اظهارات و فحاشی های ضدایرانی او صدای دیگر اپوزیسیون در آورده است. اخیراً اعتمادی وطن فروش و ایران ستیز در میزگرد شبکه ماهواره ای منوتو در واکنش به دفاع جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس مدعی شد که ایران غلط کرده از خودش دفاع کرده !!

۴⃣ مخاطب این دروغ های بزرگ و شاخدار در فضای مجازی چه کسانی هستند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.