بلبرینگ سازی ۱۴ هکتاری تبریز ۳۶۱ میلیارد تومان !

شرکت بلبرینگ سازی تبریز به زودی به خریدار جدید واگذار می شود.

بلبرینگ سازی ۱۴ هکتاری تبریز ۳۶۱ میلیارد تومان !

شرکت بلبرینگ سازی تبریز به زودی به خریدار جدید واگذار می شود.
رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری آذربایجان شرقی گفته است: شرکت بلبرینگ ایران پس از طی مراحل ورشکستگی در مزایده مرحله سوم به شرکت «یدک موتور ایرانیان» واگذار شد.
امن الهی افزوده است: قرار است مستاجر فعلی شرکت تا پایان سال مواد اولیه خود را به محصول تبدیل کند و پس از آن شرکت با طی مراحل قانونی از ابتدای سال ۱۴۰۱ به برنده مزایده واگذار شود.
وی در خصوص اهلیت خریدار جدید کارخانه بلبرینگ سازی تبریزگفته است: اهلیت شرکت کنندگان در مزایده فروش سهام شرکت بلبرینگ ایران وفق مقررات موجود بررسی و تایید شده و برنده مزایده یکی شرکت های فعال در حوزه صنایع مربوطه است که چند کارخانه دیگر را هم تحت مدیریت خود دارد.
سهام شرکت بلبرینگ ایران با مبلغ ۳۶۱ میلیارد تومان به خریدار جدید در سومین مزایده فروش سهام این شرکت فروخته شده است.
گفته می شود محمد باقری که به صورت اجاره ای از ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸ این شرکت ورشکسته را تحویل گرفته بود نتوانسته در مزایده این کارخانه برنده شود.


کارشناسان می گویند مبلغ فروش این کارخانه حتی پول زمین آن هم نمی شود.
این در حالیست که بلبرینگ سازی تبریز علاوه بر زمین دارای سوله ها و فضاهای سرپوشیده ، دستگاهها و تجهیزات منحصر به فرد و نیروی انسانی متخصص است و اعلام نشده که مبلغ فروش آن بر چه مبنایی تعیین شده است.
هر چند فروش کارخانه ۱۴ هکتاری بلبرینگ سازی تبریز به قیمت نازل ۳۶۰ میلیارد تومان جای بحث و بررسی دارد اما آنچه مهمتر است احیاء این واحد صنعتی و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود است که انتظار می رود با نظارت جدی مسئولان استان ، این شرکت بتواند در توسعه تولید و افزایش اشتغال جوانان منطقه گامهای اساسی بردارد.
شرکت بلبرینگ سازی تبریز بزرگترین واحد تولیدکننده بلبرینگ و رولر در کشور است که حدود ۲۵۰ نفر در آن مشغول کارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.