ورود دختران تبریزی به ورزشگاه همچنان ممنوع

ورود بانوان تبریزی به ورزشگاه تابع تصمیمات فدراسیون است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ورود بانوان به ورزشگاه تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال است اما باید گفت فعلا در برخی زیر ساخت های لازم دچار نواقصی هستیم که باید برطرف شود.
حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص دور بودن هواداران تراکتور از استادیوم گفت: امیدوارم به زودی شرایط لازم برای بازگشت هواداران به استادیوم فراهم شود چراکه در برخی تیم ها از جمله تراکتور حضور تماشاگران نقش مهمی دارد و دیدار های آخر فصل گذشته هم شاهد این اتفاق بودیم که در صورت نبود هواداران اتفاقات ناگواری می‎توانست برای این تیم رقم خورد.
وی در ادامه افزود: نبود هواداران در روز های اخیر باعث افت عملکرد تیم تراکتور شده است و امیدوارم به زودی هواداران به استادیوم راه یابند تا این تیم با حمایت هوادارانش جان بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین در خصوص زمینه های لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطر نشان کرد: ورود بانوان به ورزشگاه تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال است اما باید گفت فعلا در برخی زیر ساخت های لازم دچار نواقصاتی هستیم که باید برطرف شود.
ستوده نژاد تصریح کرد: باید ممیزی های لازم در ورزشگاه رعایت شود که هم اکنون تنها در تهران این مورد رعایت می شود و در صورت دستور مقامات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.