مردم از بورس قطع امید کرده اند

🔴 علیرضابیگی:
مردم از بورس قطع امید کرده اند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه دولت بازیگر اقتصادی خوبی نیست، اظهار کرد: مردم از بورس قطع امید کردند و با از دست دادن دارایی‌هایشان دیگر کاری با آن ندارند و این بورس دیگر زنده نمی‌شود.
دکتر احمد علیرضابیگی در خصوص مشکلات معیشتی جامعه، اظهار کرد: تمام دزدی های بزرگ در جاهایی رخ می دهد که اداره ثروت مردم به دست دولت سپرده شده است درحالی که دولت نمی تواند بنگاهداری کند و باید در جایگاه تنظیم گری اقتصادی ظاهر شود نه بازیگری در عرصه اقتصاد. لذا دخالت دولت مشکلاتی را به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه اداره ثروت مردم باید به خودشان واگذار شود، گفت: مردم نسبت به دارایی خودشان، تعصب و وسواس دارند و از آن مراقبت خواهند کرد درحالی که دولت‌ها نشان دادند که در این خصوص توفیقی نداشته اند. تجربه ما در دوران پس از انقلاب این را اثبات کرد که دولت نمی‌تواند بازیگر اقتصادی خوبی باشد زیرا مردم در رقابت با دولت احساس ناامنی می‌کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: مجلس باید در این زمینه ورود می‌کرد اما مجلس یازدهم با دوران انتهای دولت قبلی که تاراج بورس در آن اتفاق افتاد، همزمان شد و مردم انتظار داشتند که از جانب مجلس واکنش مناسبی نسبت به عملکرد دولت در حوزه بورس نشان داده شود که متاسفانه استیضاح وزیر اقتصاد به واسطه همین فجایع بورس، در هیات رئیسه بایگانی شد.
دکتر بیگی ادامه داد: این مجلس پرونده وزیر سابق اقتصاد را به واسطه اینکه مقررات را در انتصاب رئیس بورس رعایت نکرده بود، به دادگاه فرستاد ولی در خصوص فجایع بورس این کار را انجام نداد که جای سوال دارد. هیات رئیسه عنوان می کرد که با استیضاح وزیر اقتصاد، ممکن است خللی برای استمرار مسئولیت دولت به وجود بیاید و با همین بهانه مانع از استیضاح وزیر اقتصاد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.