مدیران استان جلوی بازگشت بودجه به تهران را بگیرند

مدیران استان جلوی بازگشت بودجه به تهران را بگیرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران استان از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امروز با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین موضوع موجب می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این اتفاق باید گرفته شود.
وی با بیان اینکه این امر ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد ادامه داد: اگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مسائل بودجه‌ای اشراف کامل داشته باشد، اقدامات موثری در این ارتباط انجام می‌دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را می‌گیرد.
امام جمعه تبریز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه‌های استان دانست و افزود: هدایت و راهبری برنامه‌ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسوولیت‌های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عهده دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسوولان ارشد استان به شمار می‌روند.
محمد فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی هم که به تازگی این مسئولیت را عهده دار شده است اظهار کرد: همه مسوولان اجرائی، نمایندگان، نهادها و تشکل های مردمی و بخش خصوصی استان با علاقه و تعامل متقابل پای کار هستند تا استان را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.