صنعت خودرو ما گرفتار اختاپوس است

دادستان کل کشور:
صنعت خودرو ما گرفتار اختاپوس است

دادستان کل کشور گفت: صنعت خودرو امروز گرفتار اختاپوسی است که نمی‌گذارد محصولات آن به گونه‌ای که شایسته مردم است تولید شوند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در مراسم نوزدهمین دوره جشنواره تولید ملی، افتخار ملی افزود: از وزیر صنعت در وهله اول به عنوان یک شهروند و در مرحله بعد به عنوان مدعی العموم درخواست و مطالبه می‌کنم که به فریاد صنعت خودرو برسد.
وی با درخواست از وزیر صنعت برای مقابله با مافیای پشت صحنه صنعت خودروسازی گفت: وزارت صنعت می‌تواند روی حمایت‌های قوه قضائیه در این بخش حساب کند.
دادستان کل کشور افزود: توصیه ما این است که از افراد کاردان استفاده کنید و دستگاه قضا هم هرجور که شما بخواهید در کنار شما خواهد بود تا بتوانید صنعت خودرو را از این وضعیتی که هست نجات دهید، مافیایی که پشت صنعت خودرو مخفی شده است نمی‌گذارد این صنعت آبروی متناسب با شرایط صنعت کشور ایجاد کند و شما باید با آن مقابله کنید.
وی با اشاره به انتقاد‌های متعدد مردم و مقام معظم رهبری از وضعیت صنعت خودرو و کیفیت تولیدات این صنعت گفت: در دولت قبلی بار‌ها برای حل مشکلات این صنعت جلسات متعددی با وزیر قبلی صنعت برگزار کردیم، اما زور ما نرسید.
وی تصریح کرد: البته صنعت خودرو یک نماد است و هرجایی که ما می‌رویم یکی از مواردی که مردم انتقاد می‌کنند کیفیت خودرو‌های داخلی است.
حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کنونی ناشی از عملکرد اشتباه دولت قبل بود افزود: تیم اقتصادی دولت قبل تناسبی با جنگ اقتصادی نداشت و دیدیم که در زمینه‌های تولید، تخصیص ارز، مسائل بانکی، کشاورزی، واردات و صادرات و قاچاق چه مشکلاتی برای کشور ایجاد شد و من به رئیس جمهور قبل هم گفتم که برخی از اعضای تیم اقتصادی شما مردان جنگ اقتصادی نیستند.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.