زیاد شدن افراد مبتلا به آبله میمونی در کلمبیا

سازمان ملی بهداشت کلمبیا INS چند روز پیش یعنی دوشنبه اطلاع داد که افراد مبتلا به آبله میمونی در این کشور به تعداد ۲۷۳ نفر رسیده است.

به علاوه مقامات بهداشتی کلمبیا بیان کردند که اکثر موارد مشخص شده مبتلا به آبله میمونی در  پایتخت این کشور یعنی بوگوتا بوده به گونه‌ای که ۲۲۷ مورد ابتلا در این شهر مشخص شده است.

همانطور که سازمان بهداشت ملی کلمبیا اعلام کرده، از ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی مقامات بهداشتی این کشور ۶۹۹ مورد شک دار مبتلا به این بیماری را بررسی کرده اند و از میان آن ها تعداد ۲۴۲ مورد مبتلا نبوده و ۱۸۴ نفر هم هنوز در حال بررسی

می باشند.

یکی از مقامات بهداشتی کلمبیا از مردم این کشور در خواست کرد تا کارهای لازم را جهت جلوگیری از ابتلا به این بیماری انجام دهند. به علاوه این مقام بهداشتی بیان کرد که ما با بیماری کاملاً متفاوت از کووید-۱۹ مواجه هستیم ولی باز هم باید همه مردم تلاش کنند و با رعایت نکات لازم از انتشار این بیماری جلوگیری کنند تا کنترل شود.

همانگونه خبرگزاری شینهوا گزارش کرده است، در روز ۲۶ ژوئیه امسال، سازمان بهداشت و حفاظت اجتماعی کلمبیا میزان خطر ابتلا به بیماری آبله میمونی را در این کشور از میزان متوسط ​​به میزان بالا اعلام کرد تا دولت و مردم نکات پیشگیری از این بیماری را جدی بگیرند و آن ها را رعایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.