رونمایی ضریح جدید امامزاده سید حمزه (ع) تبریز

رونمایی ضریح جدید امامزاده سید حمزه (ع) تبریز
از ضریح جدید امامزاده سید حمزه علیه السلام تبریز در آستانه ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) رونمایی شد .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای ضریح جدید هزینه شده که از سوی خیرین تامین شده و ضریح قبلی به امامزاده سید محمد(ع) مایان انتقال داده شد.
حجت الاسلام حسینی افزود: مقبره مبارک سید حمزه علیه السلام نگین شهر تبریز بوده و برای اهل دل بسیار مکانی ارزشمند و از برکات خاصی برخوردار است .
وی با تاکید اینکه تلاش داریم این مکان را به مرکز معنوی و مکان آیین تجلی شهرمان تبدیل کنیم، افزود: این امامزاده از مجموعه های قدیمی با بیش از ۷۰۰ سال قدمت جوابگوی این شهر نبود به همین جهت نیازمند گسترش و توسعه بود و در آینده سعی داریم صحن دوم حرم مطهر را اجرایی وعملیاتی کنیم .
نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم امامزادگان را زینت محلات خواند و گفت: همه ما باید به امامزادگان احترام بگذاریم و شان و شئون ظاهری آنها را محترم نگه داریم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم خاطرنشان کرد: امامزاده ها و مساجد آبروی شهرمان هستند و رونق اسلام با این امامزاده هاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.