رونمایی از خودروی برقی قوی فولکس واگن

شرکت فولکس واگن اعلام کرده که قصد دارد تا خودروی برقی قوی و جدیدی را در سال ۲۰۲۳ تولید کنند. همچنین قیمت این خودرو بر اساس اطلاعیه شرکت به میزان ۴۲۴۹۵ دلار می باشد و دارای باتری ۸۲ کیلووات ساعتی نیز خواهد بود.

نام این خودروی مورد نظر آی دی ۴ می باشد و قادر است تا با یک بار شارژ بیشتر از ۴۴۰ کیلومتر را رانندگی کند. از طرف دیگر این خودرو  می‌تواند باتری خود را با سرعت زیادی بدون تولید گرمای بسیار زیاد شارژ کند.

از طرف دیگر در مدل توسعه یافته‌تر این اتومبیل امکان انتقال نیرو به تمامی چرخ‌ها و جود دارد. قیمت این مدل نیز به میزان ۴۶۲۹۵ دلار می‌باشد. به علاوه خوب است بدانید که تمامی مدل‌ها دارای ویژگی‌های خوبی همچون سقف پانوراما، صندلی‌های برقی ۱۲ جهته، درب عقب برقی و نورپردازی پیشرفته نیز می‌باشند.

بهترین و توسعه یافته ترین مدل این اتومبیل برقی پرو اس پلاس نام دارد که دارای قیمت ۵۳۹۹۵ دلار می‌باشد. همچنین از قابلیت ‌های دیگر آن می توان به چرخ‌های ۲۰ اینچی و سیستم صوتی قوی و توسعه یافته آن اشاره کرد. علاوه بر موارد بیان شده ویژگی های دیگری چون سیستم تنظیم تهویه سه مرحله‌ای، آینه‌های تاشوی برقی و دوربین‌های کنترلی نیز در این خودرو وجود دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.