تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

ثبت تخلفات پارک خودروها بدون نیاز به نیروی انسانی شهروندان تبریزی اپلیکیشن ایراناپ نصب کنند

  • کد خبر : 10131
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۱۳
ثبت تخلفات پارک خودروها بدون نیاز به نیروی انسانی شهروندان تبریزی اپلیکیشن ایراناپ نصب کنند

به گزارش فصل‌نیوز؛ علیرضا میدانی، مدیرعامل شرکت ایراناپ در نشست تقدیر و بزرگداشت جمعی از پرسنل توانجوی شرکت ایراناپ در حضور خبرنگاران بیان کرد: از سال ۹۸ شرکت آذرپارک راه اندازی شده و حالا نام آن به ایراناپ تغییر یافته است و در تمام دنیا پارک حاشیه‌ای مرسوم بوده است. نقش استارتاپ ها کاملا پل […]

به گزارش فصل‌نیوز؛
علیرضا میدانی، مدیرعامل شرکت ایراناپ در نشست تقدیر و بزرگداشت جمعی از پرسنل توانجوی شرکت ایراناپ در حضور خبرنگاران بیان کرد:
از سال ۹۸ شرکت آذرپارک راه اندازی شده و حالا نام آن به ایراناپ تغییر یافته است و در تمام دنیا پارک حاشیه‌ای مرسوم بوده است.

نقش استارتاپ ها کاملا پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است. سامانه‌ی آذرپارک به عنوان مدیریت پارک حاشیه‌ای است. استارتاپ‌ها باعث می‌شوند مشارکت مردم در مدیریت شهری افزایش یابد.
بستر استارتاپ به مدیران شهری کمک میکند و به راحتی کار مردم میپردازد.

وی افزود: در لندن، برلین و نیویورک اهداف پارک حاشیه‌ای اپلیکیشن محور است و در این راستا ما نیز اپلیکیشن ایراناپ را که بدون نیاز به نیروی انسانی و با گوشی اندروید با بهترین کیفیت تصاویر را ثبت می‌کند و این اپلیکیشن را براساس تکنولوژی‌های برتر دنیا رو به جلو میبریم.

میدانی اظهار کرد: این اپلیکیشن به صورت هوش مصنوعی و کاملا اتوماتیک فعالیت می‌کند.

اتابک میدانی، قائم مقام اجرایی شرکت ایراناپ نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: ۳۰٪ نیروی ما جزو اعضای بهزیستی و کمیته امداد هستند که یاری و اهتمام ورزیدن به این عزیزان از اهداف برتر ما می‌باشد.
وی افزود: هدف از طرح پارک حاشیه‌ای کاهش ترافیک، توزیع عادلانه پارک و نیز کاهش سرقت خودرو است؛ در این راستا اپلیکیشن خدماتی را ارائه می‌دهد که بصورت موثر جهت این امر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
میدانی شرح داد: این اپلیکیشن به مدت ۴ سال است که در این عرصه فعالیت دارد و تنها سوپراپلیکیشن در شمالغرب است که این چنین کارآمد عمل کرده است و همشهریان عزیز می‌توانند اپلیکیشن را از طریق بازار یا حتی IOS نصب کنند.

وی افزود: سناریوی اولیه ما در رابطه با پارکبانان است که در سطح شهر حضور دارند، ۱۸۰ پارکبان به صورت تمام شیفت و نصف شیفت به همشهریانمان خدمت رسانی می‌کنند که سعی داریم در هر ۷۰ جایگاه پارکبانان را قرار دهیم.

میدانی در رابطه با تخلفات نیز ادامه داد: شماره تلفن ۹۱۰۰۱۳۵۷ برای تماس شهروندان جهت تخلف پارکبانان می‌باشد که در صورت گزارش چنین موضوعی در اسرع وقت پیگیری های مربوطه و لازم انجام خواهد گرفت.

وی در پایان اذعان کرد: تیم پارکبانان شهر متشکل از بانوان نیز هست که هیچگونه محدودیتی برای حضور بانوان در این شغل وجود ندارد و افراد علاقه مند می‌توانند با استخدام در این زمینه فعالیت کرده و بصورت نیم شیفت برای اشتغال تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://faslnews.com/?p=10131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.