تایید بالا رفتن قیمت گوشی هوشمند آیفون ۱۴

همانطور که از اخبار پیداست میزان قیمت خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل به طور قطعی افزایش خواهد یافت.

در خبرنامه جدید Power On، مارک گورمن از بلومبرگ بیان کرده است که شاید شرکت اپل مانع افزایش قیمت محصولات آینده خود مثل آیفون ۱۴ شود، ولی اینطور که پیداست میانگین قیمت افزایش خواهد یافت. به عبارت دیگر اگر هزینه تولید بالا رود می‌تواند باعث افزایش قیمت این محصولات شود.

با تمام این تفاسیر پیداست که شرکت اپل در وضعیت مبهم و مشکلی قرار گرفته چرا که از طرفی این شرکت با کاهش فروش محصولات خود روبرو شده است و از سوی دیگر می‌ترسد با افزایش قیمت مشتریان خود را از دست دهد.

به طور کلی، اگرچه نمی‌دانیم که شرکت اپل می‌خواهد قیمت اولیه سری گوشی‌های آیفون ۱۴ و سری ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۲ را بالا ببرد یا مانع از آن شود، ولی به طور قطعی میانگین قیمت این محصولات افزایش خواهد یافت.

در ابتدای این ماه، طبق گفته‌های گزارش مجود بیان شده بود که قیمت آیفون ۱۴ به احتمال ممکن به میزان ۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. اکنون مدل پایه برای قیمت گذاری گوشی آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی می‌باشد که قیمت آن از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود.

ولی خوب است بدانید که آیفون ۱۴ مکس ۶.۷ اینچی که جایگزین مدل مینی خواهد بود به احتمال زیاد دارای قیمتی بالاتر از مدل استاندارد ۶.۱ اینچی خواهد بود. در نتیجه و به طور کلی شما می‌بایست برای مدل‌های استاندارد هزینه بیشتری بپردازید. همانطور که از شواهد پیداست گوشی هوشمند آیفون ۱۴ دارای قیمت پایه ۷۹۹ دلار خواهد بود که نشان از افزایش قیمت می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.