افزودن قابلیت بزرگنمایی ویدئوها به برنامه یوتیوب

قابلیت جدیدی در برنامه یوتیوب برای کاربران Premium در دسترس قرار گرفته است. این ویژگی به شما اجازه بزرگنمایی تمامی ویدئو‌ها را خواهد داد. همچنین این ویژگی در این برنامه دسترسی هایی همانند برنامه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب در اختیار شما قرار می دهد و به علاوه در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه نیز استفاده می شود.

همچنین برنامه یوتیوب هم اکنون درگیر تست یک قابلیت جدید بر روی برنامه تلفن همراه کاربران Premium می‌باشد. این قابلیت اجازه بزرگنمایی تمامی فیلم های یوتیوب را در دسترس افراد قرار می‌دهد.

همچنین این ویژگی در این برنامه دسترسی هایی همانند برنامه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب در اختیار شما قرار می دهد و به علاوه در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه نیز استفاده می شود. همانطور که این شرکت بیان کرده است، امکان بزرگنمایی ویدیو ها تا اوایل ماه سپتامبر مورد تست قرار خواهد گرفت. بعد از این تست یوتیوب به اندازه یک ماه وقت دارد تا نظرات کاربران را در این باره گرفته و با تحلیل این نظرات و قبل از قرار دادن این قابلیت به طور همگانی، ایرادات آن را رفع کند. جهت استفاده از این قابلیت، توسط گوشی موبایل و یا وب سایت می بایست به منوی تنظیمات یوتیوب وارد شوید و آن را فعال کنید. چنانچه از کاربران Premium یوتیوب هستید، گزینه try new features برای شما نمایان می شود. هم اکنون، فقط یک قابلیت در این قسمت وجود دارد و آن امکان بزرگنمایی است. چنانچه این قابلیت را در این برنامه فعال کنید قادر می باشید تا ۸ برابر بر روی فیل ها بیشتر زوم کنید.

همچنین هم اکنون روش هایی جهت بزرگ‌نمایی ویدیوهای یوتیوب در سیستم عامل اندروید و iOS قرار دارد و مشخص است که انجام این کار در مرورگر دسکتاپ کار بسار راحتی می باشد. خوب است بدانید که این قابلیت در برنامه گوشی همراه کاربرانی که از برنامه یوتیوب بهره می برند، یک قابلیت بسیار خوب می باشد. در ماه پیش، شرکت یوتیوب بالاخره بعد از نخستین تستی که از این امکان جدید انجام داد، قابلیت تصویر در تصویر را برای کاربران Premium آیفون و آیپد عرضه کرد. این ویژگی خیلی خوبی می باشد که خیلی وقت است در سیستم عامل اندروید وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.