آپدیت جدید واتساپ برای مکالمه‌ها و پیام های گروهی

کاربران با کمک قابلیت Past Participants قادر هستند تا بفهمند در دو ماه گذشته چه کسی از چه گروهی حذف و یا خارج شده است.

برنامه واتساپ به تازگی چند مورد قابلیت جدید برای چت‌های گروهی ارائه کرده است. این برنامه در ابتدا ویژگی زیاد شدن تعداد اعضا یک گروه از ۲۵۶ به ۵۱۲ نفر را ارائه داد و جدیدا قصد دارد قابلیت تازه دیگری ارائه کند که به کمک آن کاربران می‌توانند بدون صدا و اطلاع دیگر افراد گروه از آن لفت دهند.

به تازگی این برنامه قصد دارد تا قابلیت جدید دیگری برای گروه‌ها ارائه دهد که به کمک آن کاربران می‌توانند اعضای پیشین گروهی که وارد آن شده‌اند را ببینند.

همانطور که WABetaInfo خبر داده است، این قابلیت اکنون در نسخه اندروید اجرا شده است ولی واتساپ قصد دارد تا این قابلیت را در نسخه iOS هم ارائه داده و در آن اجرا کند. کاربران با کمک قابلیت Past Participants قادر هستند تا بفهمند در دو ماه گذشته چه کسی از چه گروهی حذف و یا خارج شده است. در آپدیت‌های بعدی و جدید دیگر در آینده، ویژگی جدیدی در قالب یک گزینه انتخابی در قسمت پایین لیست افراد گروه افزوده خواهد شد و همانگونه که گفته شد کاربران با کمک آن می‌توانند ببینند که در دو ماه اخیر چه افرادی در گروه بوده‌اند.

با این قابلیت جدید واتساپ، می‌توان کسانی که را گروه را به یکباره ترک کرده‌اند به راحتی پیگیری کرد. همچنین به تازگی برنامه پیام رسان واتساپ قابلیت پاسخ دادن به مکالمات را با کمک تمامی ایموجی‌ها ارائه کرده است. قبل از این نسخه جدید، پاسخ دادن به مکالمات با ایموجی تنها با کمک شش ایموجی ممکن بود. به علاوه این برنامه محبوب توانسته با کمک برنامه Move to iOS قابلیت منتقل کردن کلیه مکالمات اعم از شخصی و گروهی را از نسخه اندروید به نسخه iOS فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.