آغاز جشنواره نوروزی در ائل گولی تبریز

اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی تبریز آغاز شد. 
در مراسم افتتاحیه این جشنواره که در محل پارکینگ شماره دو تفرجگاه بزرگ ائل گولی برگزار شد، شهروندان تبریزی و مهمانان و مسافران نوروزی نیز حضور داشتند. 
مدیرعامل سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری در مراسم افتتاحیه این مراسم، ضمن خوشامدگویی به شهروندان و میهمانان حاضر در این مراسم، به برنامه های نوروزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرده و گفت: علاوه بر طرح های گلکاری که با کاشت ۹ میلیون بوته گل در سطح شهر به طور گسترده اجرا شد، المانهای ویژه گلکاری نیز طراحی و ساخته شد.
وی افزود: چهارمین جشنواره تخم مرغهای نوروزی نیز همزمان با دیگر برنامه های استقبال از بهار برگزار شد. 
وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره نوروزی تبریز با بخشهای مختلفی همچون اجرای موسیقی زنده عاشیق و قطعات مجاز موسیقی آذربایجانی، اجرای نمایش حیدربابا، نمایش آیین سنتی تکم خوانی، نمایش طنز و سایر برنامه های نوروزی در خدمت شرکت کنندگان و تماشاکنندگان عزیز خواهدبود. 
به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، همراه با این جشنواره، سوغات سراهای ویژه برای عرضه سوغات تبریز برپا شده که علاقمندان می توانند از آنها بازدید و سوغات مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنند. 
امجدی در پایان سخنان خود، درباره زمان و مکان برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره از امروز تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، از ساعت ۴ الی ۶ بعد از ظهر در محل پارکینگ شماره ۲ ائل گولی تبریز پذیرای شهروندان عزیز و مسافرین نوروزی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.