یوسف جاویدان: مسئولین کمک‌های مالی برای حمایت از ما نداشتند

یوسف جاویدان ، رئیس هیئت انجمن ورزش‌های رزمی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۵۰ انجمن، گروه و کمیته زیر نظر هیات رزمی کاران آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

او گفت : تاکنون نمایندگان مجلس به جز کمک‌های معنوی ،کمک‌های مالی برای ما نداشتند . تنها چیزی که می‌خواهیم خانه‌ ورزشی‌های رزمی است که برخی شهرستان‌ها دارند اما استان من فاقد خانه‌های رزمی است .

وی در رابطه با برنامه های مهم این هیئت خاطرنشان کرد: به دنبال کشف استعدادها و پرورش این رشته هستیم تا در میادین استان و بین‌المللی برای کشور افتخارات کسب کنند.

رئیس هیئت انجمن ورزش های رزمی استان با بیان اینکه روز به روز این رشته ها در حال افزایش است خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم امیدواریم در میادین ملی و بین المللی بتوانیم مقام کسب کنیم .

وی بیان کرد: برای این که بتوانیم ورزش های رزمی را همگانی کنیم در این راستا، برنامه هایی برای تشویق مردم به این رشته در پارک ها انجام می شود.

جاویدان با بیان اینکه در ورزش MMA پیشرو و قطب کشور هستیم، خاطر نشان کرد: اولین قفس MMA در کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شده است و ششم بهمن ماه در تبریز مسابقات این رشته را برگزار کردیم.

وی افزود: مجموعه ورزشی باغشمال تبریز را با مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان بازسازی و مرمت کرده ایم و در اختیار رزمی کاران گذاشته شده است.

رئیس هیئت انجمن ورزش های رزمی استان در پایان گفت: مسابقات رشته مبارزان از یکم تا پنجم اسفند ماه با حضور یک هزار رزمی کار در تبریز برگزار خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.