گوشی هوشمند پوکو M5 دارای وای‌فای دوبانده به همراه عکس

گوشی موبایل هوشمند پوکو M5 با قابلیت وای فای دوبانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و همچنین با سیستم عامل اندروید نسخه ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 برای نخستین بار به بازار ارائه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند، به تازگی یک گوشی هوشمند با نام پوکو F4 5G را معرفی و ارائه کرده است. پس از این گوشی شرکت تصمیم دارد تا گوشی هوشمند جدید پوکو M5 را ایجاد و به بازار جهت استفاده کاربران عرضه کند.

گوشی هوشمند پوکو M5 به وسیله پایگاه داده IMEI مورد تایید قرار گرفته و همچنین در چندین سایت، گواهی نامه آن صادر شده است که نشان دهنده‌ی ارائه و معرفی این گوشی هوشمند در بازار‌های گوشی‌های هوشمند جهانی در زمانی نزدیک خواهد بود. اول از همه نشریه شیائومیوی برنامه ساخت این گوشی هوشمند را شناسایی کرد. اوایل این گوشی هوشمند به صورت شناخته نشده دارای نام رمزدار Rock and Stone و شماره مدل ۲۲۰۷۱۲۱۹CG بود و بعدها مشخص شد که این گوشی ناشناخته گوشی پوکو M5 می‌باشد.

این شماره مدل مختص به یک گوشی هوشمند مورد تایید سایت‌های گوناگون صدور گواهینامه همانند FCC، BIS و IMDA بوده است و همتنطور که در این سایت‌ها مشخص شده است، دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 است و همچنین مشخصات دیگر آن وای‌فای دوبانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز می‌باشد. از روی مشخصات ثبت شده در این سایت‌ها برای گوشی پوکو M5، مشخص شده که این گوشی هوشمند ۴G می‌باشد.

گوشی هوشمند پوکو  M5در سری گوشی‌های مدل M5 پوکو، تنها نیست. قبل تر از پوکو M5، گوشی هوشمند Poco M5s از این سری مورد تایید سایت صدور گواهینامه IMDA بوده و در لیست گوشی‌های مورد تایید قرار گرفته است. این گوشی هوشمند که دارای پردازنده Helio G95 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس می‌باشد، در اصل گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰S است که نامش عوض شده است.

Poco M5s به احتمال زیاد دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که این دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که در کنار آن شارژر سریع ۳۳ واتی نیز خواهد داشت. این دو گوشی هوشمند جز گوشی‌های متوسط می‌باشند و به طور قطعی دارای قیمتی پایین تر از ۱۶۰ دلار خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.