کیانی:  هواداران نگران نباشند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: امکانات کنونی باشگاه قابل قیاس با گذشته نیست و باشگاه در مسیر حرفه‌ای قرار دارد.

کیانی: 

هواداران نگران نباشند

 

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: امکانات کنونی باشگاه قابل قیاس با گذشته نیست و باشگاه در مسیر حرفه‌ای قرار دارد.

 

مهدی کیانی اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند سال بار دیگر به تراکتور بازگشتم، اینجا خانه من است و خاطرات فوق‌العاده‌ای از حضور در تراکتور و هوادارانش دارم. می‌دانستم یک روزی بر می‌گردم و امروز آمده‌ام تا به تیم محبوبم کمک کنم.

 

وی با تمجید از امکانات کنونی باشگاه، گفت: امکانات تراکتور قابل قیاس با گذشته نیست. ما اکنون دو زمین چمن با کیفیت، استادیوم، هتل و سالن بدنسازی اختصاصی داریم که از این حیث نسبت به اکثر تیم‌ها برتری داریم.

 

کیانی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان تیم در هتل مجموعه ورزشی باشگاه تراکتور اسکان دارند و اردوی قبل بازی‌های خانگی‌مان نیز در این هتل برپا می‌شود که این موضوع امری حرفه‌ای بوده و از طرفی، باعث نظارت بیشتر باشگاه روی عملکرد بازیکنان در خارج از مستطیل سبز می‌شود.

 

کیانی با بیان اینکه ساختار باشگاه تراکتور حرفه‌ای شده است، گفت: مشخص بودن زمین تمرین و قرار گرفتن سالن بدنسازی در کنار محل تمرین تیم، امتیاز ویژه‌ای برای آماده‌سازی بهتر است. گویا استخر اختصاصی باشگاه نیز در حال تکمیل بوده که امیدوارم به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

 

کاپیتان تراکتور ادامه داد: اکنون که سابقه حضور در سایر باشگاه‌های صنعتی ایران را دارم، می‌توانم بهتر و با صراحت حرف بزنم. واقعیتش در این فوتبال ورشکسته کسی حاضر به تیم‌داری نیست، ولی آقای زنوزی آمده و از جیب شخصی برای این تیم هزینه می‌کند، به نظرم همه از هوادار گرفته تا مسئولان استانی باید از ایشان تمام قد حمایت کنند تا ایشان هم دلسرد نشوند. 

 

وی تصریح کرد: به نظرم همه چیز داخل مستطیل سبز نیست، باشگاه تراکتور در این سال‌ها فقط برای تیم هزینه نکرده؛ بلکه امکاناتی ایجاد کرده که حتی تیم‌های دولتی با بودجه‌های کلان از آن محروم هستند و باید به این موضوع هم توجه شود.

 

کیانی همچنین با تشکر از تلاش‌های مدیریت باشگاه تراکتور جهت تسهیل شرایط انتقال خود و حضور دوباره در این تیم، بیان کرد: خوشحالم که بعد از سالها شاهد حضور یک مدیر ورزشی در راس باشگاه تراکتور هستم و همین امر بسیاری از مسائل را حل کرده است و همه باید برای حفظ ثبات و آرامش تیم تلاش کنیم.

 

این بازیکن تیم تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکنان تراکتور باید متوجه باشند که چه پیراهن با ارزشی را بر تن دارند، گفت: بحمدالله تیم روند خوبی را طی می‌کند، بازیکنانی اضافه شده و طی روزهای آتی تراکتور بازهم تقویت خواهد شد. معتقدم سرمربی با دانش و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و ضروری است همگی از تیم حمایت کرده ‌و برای ایجاد آرامش متحد شویم. از همین تریبون به هواداران اعلام می‌کنم که وضعیت تراکتور نگران کننده نبوده و روز به روز بهتر خواهیم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.