پیشرفت دوباره و قدمی دیگر در توسعه نیروگاه سیار خورشیدی

یک شرکت در عرصه خدمات تجاری پس از گذشت سال‌ها عرضه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در مناطق به دور از خدمات، اکنون یک سری راه‌حل‌ مدرن و پشتیبان جهت تامین برق ابداع کرده و به بازار آورده است.

اخیرا شرکت بیولایت نیروگاه سیار خورشیدی خود را معرفی کرده است. این نیروگاه ها همچون نیروگاه‌های قابل جا‌به‌جایی عمل می‌کنند. این کالاها با عنوان بیس شارژ ۶۰۰ و ۱۵۰۰ به علاوه صفحه خورشیدی ۱۰۰ ارائه می‌شوند. آنها همچون بیشتر کالاهای همانند خود، جهت تأمین انرژی در بخش‌های فناوری و سرگرمی، لوازم خانگی و محیط‌های کاری هنگامی که برق شهری موجود نمی‌باشد، موثر بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، اینگونه محصولات در زمان قطع برق خانگی نیز کاربرد دارند.

هر دو نیروگاه قابل جابه‌جایی برق معرفی شده حاوی یک داشبورد ال سی دی پیشرفته، به علاوه سیستم‌های هشدار گوناگون، هشدارهای دمایی، ویژگی فعال‌سازی پورت‌ها و موقعیت نمایش دهنده میزان شارژ باتری می‌باشند. از دیگر خصوصیات این دستگاه مشاهده میزان مصرف تجمیعی در گذر زمان می‌باشد. بر اساس دستورالعمل دستگاه‌ها باید باتری‌ها هر شش ماه یک بار کاملا خالی و مجددا شارژ شوند.

هر دستگاه و لوازم جانبی آن در یک پوشش پلاستیکی سخت به علاوه پایه‌های لاستیکی کوچک در قسمت پایینی آن بسته بندی شده‌اند. جهت جلبه‌جایی این دستگاه و لوازم آن که تقریبا سنگین می‌باشند، در هر سمت تعدادی پایه‌ قرار دارند. باید بدانید که این دستگاه در مقابل بارش باران و وضعیت آب و هوایی پیچیده، می‌تواند آسیب ببیند.

قیمت مدل بیس شارژ ۶۰۰، به میزان ۷۰۰ دلار می‌باشد. این دستگاه دارای یک باتری لیتیومی ۶۲۲ وات ساعتی و صفحات خورشیدی جهت دستیابی به خروجی‌های متفاوت ۱۱۰، ۱۲ و ۵ واتی می‌باشد. از سوی دیگر قیمت مدل بیس شارژ ۱۵۰۰ نیز ۱۷۰۰ دلار می‌باشد و دارای یک باتری لیتیومی ۱۵۲۱ وات ساعتی می‌باشد. اگر بخواهید صفحات خورشیدی این دو دستگاه را شارژ کنید به میزان ۴ ساعت زمان لازم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.