پشت پرده تلاش‌هایی برای اخراج سولدو از تراکتور

پس از شکست‌های متوالی تیم تراکتور در هفته‌های اخیر، شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی پیرامون ادامه همکاری زونیمیر سولدو با سرخ‌پوشان تبریزی مطرح شد، اما فعلاً این مربی کروات روی نیمکت تراکتوری‌ها ماندنی شده است.
روزنامه گل از تلاشهایی برای اخراج سولدو پرده برداشت.
این روزنامه نوشت: بر اساس شنیده‌ها از تبریز بعضی از مدیران باشگاه تراکتور و نیز یک دلال معروف که طی این سال‌ها همواره در کنار تیم بوده که به‌شدت به دنبال انتخاب یک مربی جایگزین برای سولدو بودند.در همین راستا می‌گویند دلال معروف با همراهی یکی از مدیران باشگاه به دنبال آوردن دوباره ساکت الهامی به تراکتور بودند. حتی برای این کار تا جایی پیش رفتند که به سرمربی نساجی پیشنهاد دادند تا بر سر تمرین تیمش نرود و بعد طی مذاکره با مدیران باشگاه نساجی مقدمات حضور او را در تراکتور فراهم خواهند کرد!
نکته قابل‌توجه در این موضوع این است که می‌گویند میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه از این موضوع باخبر نبوده و آن مدیر فوق و دلال معروف سرخود و به‌صورت پنهانی به دنبال برگرداندن الهامی به تبریز بودند.
به نوشته روزنامه گل ، این تنها کار این دو نفر نبوده بلکه حتی پا را فراتر گذاشته و به بعضی از بازیکنان گفته بودند که خود را به کرونا بزنند و به قولی پشت تیم و سولدو را خالی کنند تا تیم ضربه بخورد تا بهانه خوبی برای اخراج سولدو داشته باشند!
این مسائل به گوش مالک باشگاه می‌رسد و به‌موقع وارد عمل می‌شود و به مدیران باشگاه اعلام می‌کند تحت هیچ شرایطی سولدو اخراج نمی‌شود و باید به کارش ادامه دهد. در ادامه زنوزی نیز می‌گوید تا زمانی که مالک تراکتور است نمی‌گذارد الهامی به تبریز و تراکتور برگردد!
البته زنوزی در ادامه می‌گوید اگر سولدو نتواند نتیجه لازم را بگیرد درنهایت به دنبال مربی آزاد خواهد رفت نه مربی که تیم داشته باشد. اما با تمام این اوصاف طی روزهای اخیر گزینه مناسبی برای جانشینی این مربی پیدا نکردند و به همین دلیل سولدو فعلاً روی نیمکت تراکتوری‌ها به کار خود ادامه خواهد داد .
سولدو که با قراردادی نسبتاً ارزان به تراکتور آمده است، تاکنون حدود ۶۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده و رقم پایین قرارداد این مربی نیز دیگر دلیلی است که تراکتوری‌ها فعلاً تمایلی برای قطع همکاری با سولدو ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.