معروفیت برف‌پاک کن بسیار خوب جیپ

چنانچه بر روی شیشه اتومبیل شما گرد و خاک یا گل بنشیند، برف پاک‌کن جهت تمیز کردن به خوبی عمل نمی کند. این در حالی است که خودرو جیپ باعث حل این معضل شده است.

ممکن است که برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در صورت وجود مقدار بسیاری از گرد و خاک یا گل روی شیشه خودرو، با استفاده از برف پاک‌کن نتیجه خوبی نگرفته اید. در برخی اوقات کاربرد برف‌ پاک‌کن بیشتر شیشه را کثیف تر می کند و در نتیجه توانایی دید را از راننده می گیرد. این موارد بیشتر برای اتومبیل های شاسی‌بلند اتفاق می افتد، زیرا این خودروها در نواحی خاکی و گل آلود رفت و آمد زیادی دارند. ماشین جیپ در این مورد استثنا بوده و دارای برف پاک‌کن‌ ویژه ای می باشد. این برف پاک کن به میزان ۱۴۰ دلار یعنی به اندازه ۴٫۴ میلیون تومان می باشد.

برف پاک‌ کن‌ جیپ توسط Performance Parts تولید شده است. این برف پاک‌ کن‌ها مناسب رانگلر و گلادیاتور مدل ۲۰۱۸ و جدیدتر از آن می باشند و قیمتی در حدود ۱۴۰ دلار دارند، که مقدار زیادی می باشد.

همچنین این برف‌ پاک‌کن دارای تیغه‌های پیشرفته‌تری می باشد. به گونه ای که هر یک از این تیغه‌ها ۱۲ حفره دارند. این حفره‌ها خیلی دقیق بوده و با لیزر ایجاد شده‌اند. حفره‌های مورد نظر مایع شیشه پاک‌کن بهتر پخش می کنند. شرکت جیپ بیان می‌کند که با وجود این حفره‌ها، کل شیشه جلو خودرو در حرکت اول به طور کامل تمیز می شود.

به علاوه با وجود این برف پاک‌ کن‌های جدید، دیگر احتیاجی به نازل‌های مایع شیشه پاک‌کن نیست و دیگر کاربردی ندارند. شرکت جیپ می‌گوید با کاربرد این برف پاک‌کن‌ها موجب کاهش مصرف مایع شیشه‌شوی می‌شود.

معاون ارشد بخش خدمات، قطعات و مشتریان موپار در آمریکای شمالی یعنی مارک بوساناک، از این برف پاک کن‌های جدید خودرو جیپ تعریف کرده و بیان کرده که تیغه‌های این برف پاک‌ کن با یک حرکت دید راننده را میسر می کنند و مایع شیشه‌شوی دقیقا به بخش های مورد نیاز پاشیده می‌شود.

خوب است بدانید که مدل ۲۰۲۳ رانگلر، جیپ یک سری تغییراتی کوچک ایجاد کرده و آن را با دو رنگ جدید وارد بازار کرده است. نام یکی از این رنگ‌ها Reign است و در واقع طیفی خاص از رنگ بنفش می باشد. نام رنگ دیگر Earl است و طیفی روشن از رنگ خاکستری می باشد.

جیپ رانگلر و گلادیاتور مدل ۲۰۲۳، در زمان کوتاهی در نسخه Freedom Edition ارائه می‌شوند. این دو نسخه به صورت استاندارد دارای لامپ‌های اصلی و مه‌شکن LED می باشند و همچنین ریل‌های محافظ کف از صخره‌ها و سپر جلوی فولادی دارند. به علاوه روی این سپر جایگاه ویژه نصب رینچ وجود دارد. از سوی دیگر ویژگی‌های دیگری در این خودرو وجود دارند که می توان مواردی همچون لبه‌های گلگیر همرنگ با بدنه، قطعات مشکی، نشان اسکار مایک و پرچم آمریکا را نام برد. علاوه بر موارد گفته شده در درون کابین آن نیز روکش چرمی با دوخت مشکی به کار برده شده است.

باید بدانید که نسخه Freedom Edition غالبا قیمت بیشتری دارد و جهت خرید آن می بایست ۳,۲۹۵ دلار بیشتر هزینه کنید. شرکت جیپ بیان کرده که با فروش هر خودرو از این نسخه، به میزان ۲۵۰ دلار به یک موسسه خیریه کمک خواهد کرد. از سوی دیگر چنانچه رانگلر و گلادیاتور نسخه Freedom Edition را خریداری کردید، می توانید از ماه نوامبر آن را تحویل بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.