مشکلات معلمان را حل میکنیم

وزیر آموزش و پرورش در ملکان:
مشکلات معلمان را حل میکنیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: در تلاشیم مشکلات معلمان را حل کنیم و خوشبختانه با همراهی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، قطعاً مشکلات معلمان حل خواهد شد.
یوسف نوری در آیین تاسیس اداره آموزش و پرورش بخش لیلان شهرستان ملکان، اظهار کرد: باید پشتیبان معلمی باشیم که با تربیت صحیح، دانش آموزان را به مقام خدمتگزاری می رساند.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: خدمتگزاری در اداره آموزش و پرورش به مشابه این است که میدان مین را برای معلم پاکسازی می کنیم و باید از تمام ظرفیت ها، برای حمایت معلمان استفاده کنیم.
وی با اشاره به حمایت های بی دریغ خیّرین و توجه مردم به دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: این مهم از برکاتی است که خداوند برای ما در دستگاه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی داده و اعتبار بسیار زیادی دارد.
سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس نیز در این آیین گفت: مردم لیلان و حومه آن با تأسیس آموزش و پرورش خیلی امیدوار و خوشحال هستند چرا که بواسطه این مهم بدون تردید شاهد رشد و توسعه تعلیم و تربیت در این بخش خواهد بود.
بخش لیلان که بعنوان جنوبی ترین شهر استان است ۶ هزار نفر دانش آموز دارد واز این پس آموزش وپرورش این بخش بصورت مستقل اداره می شود.
همچنین با حضور وزیر آموزش وپرورش دانشگاه فرهنگیان ملکان نیز افتتاح شد .
این دانشگاه ازبهمن ماه امسال به صورت مهارت آموزی فعالیت را خود را شروع کرده و از مهرماه ۱۴۰۱دانشجو پذیرش خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.