مسکنی که ملی نیست

۶۰۰ خانواری که دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی از سال ۱۳۹۹ و قبل از شروع تورم های سرسام آور به پروژه واریز کردند امروز دچار بلاتکلیفی محض شده و هیچ ارگانی پاسخگوی آنها نیست.
واحدهای مسکن ملی باغمیشه ابتدا قرار بود در سه فاز و به صورت محله محور ساخته شود اما تقریبا بعد از یکسال فاز یک آن به دلیل آنچه بعدا مشکلات خاک نامیده شد از پروژه کنار گذاشته شد و بعد از طراحی مجدد تمامی ۶۰۰ واحد به مناطق پایین دست پروژه منتقل شده و عملا فاز یک از محدوده مسکن ملی باغمیشه خارج شده و زمین آن به شرکتی فروخته شد.
با جدا شدن یک فاز از سه فاز موجود پروژه مسکن ملی باغمیشه و تعویض طراحی محله محور با طراحی خطی به دلیل جانمایی ۶۰۰ واحد در دو فاز باقیمانده انتظار این می رفت که سهم خواهی ها تمام شده و شروع پروژه بعد از چهار سال اعلام بشود.
طی اخرین پیگیری های صورت گرفته از مسئولین، یکی از موضوعات حل نشده برای شروع مجدد پروژه بحث صدور پروانه ساختمانی از سمت شهرداری منطقه پنج تبریز هست که برای این امر باید توافقاتی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که کارگزار پروژه هست با شهرداری تبریز صورت بگیرد.
اخیرا بازدیدی از پروژه مسکن ملی باغمیشه توسط استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفته که امید می رود با ورود جدی مسئولین مربوطه مشکلات این پروژه بعد از چهار سال بلاتکلیفی حل و فصل شده و ۶۰۰ خانوار مستاجر تبریزی به آرزوی خانه دار شدن خود برسند.

2 نظرات
  1. قاسم می گوید

    منم در فاز یک ثبت نام کردم اما الان مثل سگ پشیمانم

    1. admin-fa می گوید

      سلام – تشکر از اینکه پیام گذاشتید
      لطفا دلیل پیشنهادی خودتون رو در قالب ویدئو برامون بفرستید به شماره واتساپی که در سایت درج شده، حتما انعکاس خواهد شد

      با تشکر
      مدیر مسئول فصل نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.