رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه بزرگ فیلم و عکس مهدویت با هشتک «پویش یوسف زهرا» در نیمه شعبان خبر داد.

عزیز جوانپور  با اعلام برگزاری مسابقه بزرگ فیلم و عکس با هشتک «پویش یوسف زهرا» در نیمه شعبان بیان کرد: موکب مهدوی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های دبیرخانه مهدویت این دانشگاه بوده که با هدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران و تکریم و تبیین ارزش‌ها و مبانی مهدویت در روزهای پیاده‌روی از حرم تا جمکران با اجرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تدارک دیده شده است.
وی افزود: یکی از برنامه‌های موکب مهدوی که توسط گروه رسانه‌ای این موکب برگزار خواهد شد، برگزاری مسابقه بزرگ عکس و فیلم بوده که در راستای طرح پویش یوسف زهرا(عج) در بستر آپارات و پیام رسان اینستاگرام فضایی برای عموم مهیا شده است تا علاقه‌مندان به حضرت مهدی(عج) از آذین‌بندی و چراغانی محلات خود در نیمه شعبان عکس و فیلم تهیه کرده و به صورت دایرکت به آیدی mokeb.iau در پیام‌رسان اینستاگرام ارسال کنند یا عکس و فیلم‌های خود را با هشتک #پویش یوسف زهرا در فضای مجازی منتشر کنند.
جوانپور عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) تا روز جمعه ۲۷ اسفند روز میلاد امام زمان (عج) آثار خود را ارسال کنند. آثار ارسالی مورد داوری قرار گرفته و اسامی برندگان روز یکشنبه از طریق پیج اینستاگرامی موکب مهدوی اعلام خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برای ۱۴ نفر از برگزیدگان این مسابقه به نیت ۱۴ معصوم هدیه ۵ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است و متعاقبا نحوه دریافت جایزه اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.