مسئولان باید در میان مردم باشند

استاندار آذربایجان شرقی:
مسئولان باید در میان مردم باشند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئولان باید در میان مردم باشند و برای جلب مشارکت همه‌جانبه مردم در امور مشارکت‌پذیر و سامان‌دهی مطلوب امور کشور تلاش کنند.
عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تبریز تصریح کرد: اگر مردم در میدان باشند همه فعالیت‌های دشمنان ناکارآمد خواهد بود.
وی افزود: فرمانداران باید ارتباط خود با مردم را از طریق برپایی میز خدمت و سامانه‌های شفافیت و حضور میدانی در نقاط مختلف شهرستان افزایش دهند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اولویت ها و اهداف مسئولان باید متناسب با نیازهای جامعه و مردم باشد، افزود: رفع مسائل و مشکلات مردم برای مسئولان باید یک اصل باشد.
وی با تاکید بر توجه جدی فرمانداران به تعالی فرهنگ و مشارکت اجتماعی در شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: ایجاد اجماع حداکثری بین کنش‌گران و عناصر موثر شهرستان و ارتباط مستمر با نخبگان، هنرمندان و کنش‌گران اجتماعی و ساماندهی نوآوری‌ها در خلق فرصت‌های تربیتی و فرهنگی ضرورت امروز جامعه است.
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های سه‌ساله بهروز مهدوی، فرماندار سابق تبریز، علی جعفری آذر به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.