مدیریت عجیب خطیبی در مس با طعم گروکشی؛ قهرمان شو و پول هم نگیر

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در اقدامی عجیب هنوز مطالبات اعضای این تیم با وجود قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال را پرداخت نکرده است.
مدیریت عجیب خطیبی در مس با طعم گروکشی؛ قهرمان شو و پول هم نگیر
به گزارش پایگاه خبری۲٠۲٠، تیم فوتسال مس سونگون در این فصل موفق شد یک هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شود. این تیم همیشه به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتسال از نظر رسیدگی به مسائل مالی شناخته می‌شد اما امسال در دوره مدیریت رسول خطیبی در این باشگاه اتفاقاتی افتاده که خلاف این نظر را اثبات می‌کند.

خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون، بودجه کامل تیم فوتسال را دریافت کرده اما تا کنون تنها ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. این در حالی است که او به بازیکنان خود در طول فصل قول داده بود که در صورت قهرمانی کل مبلغ قرارداد را پرداخت خواهد کرد. البته خود این موضوع نیز جای بحث دارد که چرا تنها در صورت قهرمانی باید پول بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود؟

موضوع عجیب‌تر از پرداخت نکردن کامل پول، بحث گروکشی مدیرعامل تیم فوتسال مس سونگون است. خطیبی به برخی از بازیکنان خود اعلام کرده که باید تمدید قرارداد کنند تا پول آن‌ها کامل پرداخت شود.

البته این اتفاقات به اینجا نیز ختم نشده چرا که خطیبی در یک اقدام عجیب پول بازیکنانی که در اول فصل مصدوم شدند را پرداخت نکرده است. محمد طاهری و سینا ممبینی در ابتدای فصل به شدت مصدوم شدند و تا کنون پولی از سوی مدیریت دریافت نکردند.

به طور قطع این اتفاقات در باشگاه مس برای مدیران بالادستی قابل قبول نیست چرا که آن‌ها همواره به پرداخت به موقع دستمزد بازیکنان و کادرفنی معروف بودند و دوست ندارند یک مدیر جوان این موضوع را دستخوش تغییر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.