طرز خوابیدنتان در مورد شخصیت شما چه می‌گوید

هرکدام از ما وضعیت‌های خواب ویژه‌ای داریم که شخصیتمان را نشان می‌دهد.

حالت جنینی

حالت جنین محبوب‌ترین حالت خواب است و حدود ۴۱ درصد از افراد هنگان خوابیدن از این وضعیت استفاده می‌کنند. کسانی که زانوهای خود را مانند یک توپ کوچک  به سمت قفسه سینه فرو می‌برند، در این وضعیت آرامش و امنیت بیشتری پیدا میکنند. این افراد ظاهری سخت و خشن  دارند، اما در درون بسیار نرم و احساسی هستند. آنها در ظاهر خجالتی هستند اما می‌توانند به‌سرعت با مردم صمیمی شوند.

کنده درخت

وضعیت تنه درخت زمانی است که به پهلو می‌خوابید و بازوهایتان را محکم به کنار بدنتان فشار می‌دهید. حدود ۱۵ درصد از افراد این وضعیت را بهترین حالت برای خواب  می‌دانند. ممکن است وضعیت خواب سفت و خسته‌کننده‌ای به نظر برسد، اما کسانی که این‌گونه می‌خوابند، سردسته گروه‌های اجتماعی خودشان هستند. آنها افرادی مؤدب، صمیمی، آرام، بسیار قابل‌اعتماد و گاهی ساده‌لوح هستند.

سالمند

این وضعیت به این صورت است که در رختخواب دراز  بکشید و دستتان را مقابل خودتان دراز کنید. این افراد کمی پیچیده هستند، ذهنی باز دارند، درعین‌حال نسبت به اطرافیانشان بدبین هستند، هنگام تصمیمگیری بسیار محتاط  عمل می‌کنند و پس از تصمیمگیری روی موضع خود ثابت‌قدم  می‌مانند

سرباز

این ویژگی خواب دقیقاً  به این صورت است که به پشت بخوابید و بازوهای خود را محکم در کناره‌های خود قرار دهید. شما بیشتر شب را به این شکل نمیخوابید، و ممکن است در طول شب به پشت نیز بچرخید. این افراد معمولاً بسیار ساکت، محتاط و بسیار منتقد هستند. آنها خود و دیگران را با استانداردهای بالای اخلاقی  می‌سنجند.

سقوط آزاد

روی شکم دراز می‌کشید و دستان خود را دور بالش حلقه می‌کنید و سرتان را به پهلو می‌چرخانید. این وضعیت ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد، اما کسانی که روی شکم می‌خوابند به‌هیچ‌وجه احساس بدی ندارند. افرادی که این‌گونه می‌خوابند، افرادی قوی و اجتماعی هستند، اما به‌راحتی توسط انتقاد یا موقعیت‌های استرس‌زا آسیب می‌بینند یا متزلزل می‌شوند.

ستاره دریایی

این وضعیت خواب آن‌قدرها هم زیبا نیست. این افراد روی  تخت پخش می‌شوند و دست‌ها و پاهایشان بیشتر اتاق تخت را اشغال می‌کند. ستارههای دریایی بسیار بخشنده و مهربان هستند. همیشه مایلند به افراد نیازمند کمک کنند . آنها ترجیح میدهند به دنبال جلب‌توجه نباشند، اما  هر از چند گاهی در کانون توجه قرار می‌گیرند.

ستارگان

آنها به پشت می‌خوابند و بازوهایشان را  پشت سرشان حلقه می‌کنند. به نظر نمیرسد این حالت آرامبخشی برای خواب باشد، اما  آنها تمایل دارند روابط دوستانه خود را در اولویت قرار دهند و هر کاری که بتوانند برای حمایت از دوستانشان انجام میدهند. آنها دیدگاه  مثبتی به زندگی دارند و همیشه برای چهره‌های آشنا یا ملاقات با افراد جدید مشتاق هستند.

بغل کننده بالش

اینها کسانی هستند که دوست دارند بالش را در رختخواب بغل کنند و راحت باشند. شخصیت آنها شبیه ستارگان است که دوستی با دیگران را بسیار دوست دارند .این افراد به روابطشان چه با خانواده، چه با همکاران، یا افراد مهم بیش از هر چیز دیگری در زندگی خود اهمیت میدهند.

طرز خوابیدنتان در مورد شخصیت شما چه می‌گوید

متفکر

فکرکردن معمولاً بزرگ‌ترین مقصر کم‌خوابی است. موقعیت متفکر مشابه وضعیت جنین است که انگار یک توپ در دست دارند، دستشان به‌آرامی زیر چانه قرار می‌گیرد. برای کسانی که در این وضعیت میخوابند معمولاً افراطیترین حالت‌های احساسی را نشان میدهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.