ساماندهی کارتن خواب‌ها در گرمخانه‌های تبریز

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از ساماندهی وضعیت کارتن خواب‌ها و انتقال آنها به گرمخانه تبریز همزمان با فصل سرما خبر داد.
امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: طبق دستور شهردار تبریز و با هماهنگی انجام یافته با شهرداران مناطق، انتقال کارتن خواب های تبریز به گرمخانه ها اجرا می‌شود.
وی افزود: به همت مجموعه شهرداری تبریز افراد بی‌خانمان و نیازمندان به اقامت شبانه، هر شب در گرمخانه های تبریز نگهداری و از آنان پذیرایی می شود.
نصیربیگی با اشاره به ساخت گرمخانه جدید شهرداری تبریز افزود: طی روزهای آینده گرمخانه‌ای جدید آماده تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از تجهیز گرمخانه جدید به همت شهرداری منطقه ۱ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: وجود چنین سرپناه هایی باعث حفظ کرامت انسانی نیازمندان و بهره مندی آنان از خدمات اجتماعی شهرداری تبریز باشد.
وی از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده یا مواجهه با افراد کارتون خواب موارد را  به شهرداری های مناطق اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به اسکان آنان اقدام شود.
لازم به ذکر است توسط شهرداری تبریز نیازمندان واقعی و افرادی که سرپناهی برای اقامت شبانه ندارند در طول سال با مراجعه به واحدهای شهرداری تبریز جهت اقامت از آن استفاده می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.