ساعت مچی WATCH 3 Pro 2022 هوآوی دارای ویژگی ردیابی GPS و گرفتن میزان فشارخون

ساعت هوشمند WATCH 3 Pro 2022 از برند هوآوی دارای سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی می‌باشد. با کمک چنین سیستمی، کاربران که دوچرخه سوار و دونده هستند، قادر می‌باشند تا لوکیشن و محل فعلی خود را درون شهر ردیابی کنند. همچنین این ساعت هوشمند دارای قابلیت ECG می‌باشد. با کمک این قابلیت کاربران قادر هستند تا وضعیت سلامت خود همانند ضربان قلب و سطح فشار خون خود را با سرعت و دقت زیادی اندازه‌گیری کنند.

شرکت هوآوی می‌خواهد در تاریخ ۲۷ جولای در همایش ارائه محصولات خود، آخرین ساعت هوشمند برتر خود، یعنی هوآویWATCH 3 Pro 2022 را ارائه و معرفی کند.

به علاوه قرار است تا در طول این همایش، شرکت هواوی نسخه جدید سیستم عامل نسل بعدی خود یعنی HarmonyOS 3 و تازه ترین تبلت ۱۱ اینچی خود یعنی MatePad Pro 2022 را ارهئه و معرفی کند.

یک ویدئو از این ساعت هوشمند در اکانت رسمی چینی هوآوی در Weibo منتشر شده است که قابلیت های ممتاز این محصول را به خوبی نشان می‌دهد. همانطور که رسانه خبری فناوری چینی یعنی ITHome اطلاع داده، این ساعت هوشمند WATCH 3 Pro 2022 از برند هوآوی دارای سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی می‌باشد. با کمک چنین سیستمی، کاربران که دوچرخه سوار و دونده هستند، قادر می‌باشند تا لوکیشن و محل فعلی خود را درون شهر ردیابی کنند.

همچنین این ساعت هوشمند دارای قابلیت ECG می‌باشد. با کمک این قابلیت کاربران قادر هستند تا وضعیت سلامت خود همانند ضربان قلب و سطح فشار خون خود را با سرعت و دقت زیادی اندازه‌گیری کنند. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که ساعت هوشمند جدید هوآوی، یک نسخه کامل شده و به روز ساعت هوشمند Watch 3 Pro 2021 هوآوی می‌باشد که در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۱ به بازار ارائه و فروخته شد. ساعت هوشمند Watch 3 Pro 2021 دارای یک بدنه با کیفیت بالا متشکل از قسمت شیشه ای جلو، قسمت سرامیکی پشت و قاب فلزی تیتانیومی می‌باشد. به علاوه این ساعت هوشمند دارای استاندارد مقاومت در برابر آب ۵ ATM می‌باشد و توانایی تحمل تا عمق ۵۰ متری آب را دارا می‌باشد.

ساعت هوشمند Watch 3 Pro 2021 یک ساعت با وزن ۶۳ گرم و تقریبا سبک در میان رقیبان خود است. همچنین این ساعت هوشمند دارای نمایشگری با پنل AMOLED به صورت دایره‌ای و ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است. به علاوه این ساعت هوشمند دارای دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد و همچنین با Esim و سیستم عامل نسخه HarmonyOS 2.0 هوآوی معرفی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.