زارعی، رئیس هیئت مدیره موسسه: هدف موسسه‌ی سایبان بهار زندگی بر این است معلولان را به استقلال برساند

دکتر زارعی، رئیس موسسه‌ی سایبان بهار زندگی در خصوص اهداف موسسه بیان کرد: خدا را شاکرم که توانستیم در اوایل موسسه برنامه‌ها را به نحو احسن پیش ببریم. وی گفت: همه‌ی ما دوره‌ی معلولیت جامعه‌ی سالمندان را در آینده خواهیم دید پس قبل از آن بهتر است به دیگران کمک کنیم. زارعی در مورد اهداف موسسه بیان کرد: •یاری‌رسانی به افراد نیازمند در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی فرزندان جامعه

•تامین جهیزیه و مخارج ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند

•انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند، از جمله‌ هدف‌های موسسه است.

زارعی تصریح کرد: هدف اصلی ما هدف مالی نیست، هدف اصلی ما علمی و آموزشی است و قصد داریم برنامه‌هایمان را زیرساختی کار کنیم. زارعی، رئیس هیئت مدیره موسسه طی صحبت‌های دکتر زارعی ادامه داد: در کشور ما ۱۹هزار نفر دارای معلولیت است و ما این شرایط را نمیتوانیم تغییر دهیم فقط میتوانیم بهبود شرایط بدهیم. زارعی ادامه داد: در اوایل معلولیتم نمی‌توانستم کاری را شروع کنم و همیشه استرس قبل از کار داشتم اما این شرایط نتوانست مرا شکست بدهد و انگیزه‌ی خودم را از دست ندادم به همین دلیل قصد داریم به جامعه‌ی معلولین کمک کنم تا انگیزه‌ی خودشان را از دست ندهند.
وی افزود: هدف مجموعه‌ی ما این است که معلولان را به استقلال برسانیم، سعی میکنیم در جامعه حرکت مثبتی بزنیم و حتی یک نفر عضو معلول برای ما یک خانواده است. معلولیت به قشر خاصی اختصاص ندارد اما آرزو دارم هیچکس به این شرایط بد نیوفتد.
زارعی در آخر بیان کرد: فقر با معلولیت رابطه‌ی مستقیم دارد، فقر باعث معلولیت میشود، شاید خانواده‌ای وسع مالی نداشته باشند و نتوانند فرزندشان را درمان کنند و این موجب معلولیت میشود و هدف ما یاری رساندن به این افراد است.

حسین زاده، دبیر اجرایی همایش طی صحبت‌های گفته شده ادامه داد: در این همایش قصد داریم برای موضوع فرهنگ سازی تلاش کنیم و اهداف برنامه ها گفته شود. این موسسه، موسسه‌ی جدیدی است و چندین اعضای موسسه، افراد کم توان هستند اما با این حال، در حال خدمت هستند. حسین زاده گفت: مرکزهای تجاری تفریحیِ فلورانس و آمازون برای حمایت از موسسه، بصورت کانتر در محوطه‌ی پاساژ ها گذاشته می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.