دهن‌کجی نماینده مجلس به‌خواست مردم

دهن‌کجی نماینده مجلس به‌خواست مردم

 

سند ارس بنام کیست ؟!

 

 

منطقه‌ی آزاد ارس با نریمان دولت قبل درحالت اغماء به سر می‌برد و علی‌رغم گذشت چندین ماه از استقرار دولت سیزدهم تکلیف مدیریت این منطقه مشخص نشده است.

 

برخی نمایندگان شهرستان در مجلس دنبال نفر غیربومی‌اند تا منویات‌شان را یک‌تنه پیش ببرند و حیات خلوت‌شان را حفظ کنند اما مردم زخم‌دیده از مدیران غیربومی مرند و جلفا بر انتصاب گزینه‌ی بومی شایسته تاکید دارند و مسیر توسعه‌ و پیشرفت ارس را در پایان رانت و زدوبندها می‌‌بینند. موضوعی که نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی نیز بر آن تاکید دارد و تا بدینجا مقاومت آل‌هاشم مانع از انتصاب چهره‌ی غیربومی برای ارس شده است.

 

با این همه علی‌رغم جدیت چند گزینه‌ی بومی، متعهد و متخصص برای منطقه آزاد ارس، دو نماینده مجلس با سنگ‌اندازی درصدد انتصاب گزینه‌های غیربومی خود برای ارس‌اند و از آنجا که این منطقه را ارث پدری‌شان می‌پندارند در تعاملات‌شان با دولت نیز با حربه‌ی طرح سوال و استیضاح متولیان امر را تهدید می‌کنند. این یکی دو نفر از نمایندگان استان باید بدانند همان مردمی که آن‌‌ها را به مجلس فرستاده‌اند توان عزل‌شان از اریکه‌ی قدرت را هم دارند.

 

در عین حال اخباری مبنی بر چشمک بانوی نماینده استان به میز مدیریت ارس نیز به گوش می‌رسد. بدان معنا که فرد مذکور با ناامیدی از انتخاب مجدد در انتخابات پیش‌رو درصدد استعفاء از نمایندگی و حضور در رأس مدیریت منطقه آزاد ارس است!‌

 

سند ارس به نام هیچ نماینده‌ای در مجلس زده نشده است و از مجلس‌نشینان انتظار می‌رود بجای مانع‌تراشی جهت تحقق خواست مردم در راستای توسعه ارس گام بردارند تا در انتخابات آتی مجلس نقره‌داغ نشوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.